Adenomyose - wie nog meer?

Hey Taaraa Hoe gaat het nu? Heb je meerdede follikels gekregen nu de dosis gonal verhoogd is? 
En spannend Chantii hoop dat je zo een goede echo hebt!
Dames, voor nu goed nieuws! Ik ben zwanger!! Morgen is de dag dat ik officieel mag testen van het ziekenhuis. Maar de testen liepen eerst af en nu heel duidelijk op. Vertrouw erop morgen ook weer dik positief te testen! 
Moet wel zeggen dat ik al 4 dagen best veel buikpijn heb zoals menstruatie, kan er prima bij horen maar vind ik toch spannend. Zeker omdat ik 3x een positieve test heb gehad maar dan werd ik toch op of 1 dag na nod alsnog ongesteld. Blijft dus zeker nog even spannend maar voor nu is het dus gewoon zo

Jaaaaa! Bo-Belle, ik las het al in een andere topic maar je bent zwanger!!! Gefeliciteeeeeeeeeeerd!
Ik snap je onzekerheid. Wat een achtbaan zit je nu in. Ik wens je veeeeel succes en geluk, gezondheid en een voorspoedige zwangerschap. 
Wat je zegt.. voor nu is het zo, je bent zwanger. Genieten maar!

Wat lief Daantje! 
Het is zó bizar dat het ineens (of nouja, ineens haha) wel is gelukt dat we het soms ook gewoon echt niet beseffen. Hartstikke pril natuurlijk nog maar wel exht hartstikke zwanger ook. 
Nu op naar de volgende mijlpaal, de eerste echo! Zo spannend :) hoe gaat het met jou?

Hoi

ik ben nieuw hier, maar een half jaar geleden te horen gekregen dat ik adenomyose heb. Ik heb voor mijn menstruatie heel veel lichamelijke klachten. Gisteren de dokter maar weer gebeld en begin nu maar weer aan de pil in de hoop dat dit alles verzacht. 
Ik heb 2 zoons van 10 en 12. Ik weet niet of adenomyose onstaat na de zwangerschappen? 

Terug
Bovenaan