Advies gevraagd laatste fles eraf

Hoi dames,

De reden dat ik de fles wil afbouwen is, omdat t cb dat een tijdje geleden had gezegd.. Maar wat ons betreft is t ook niet nodig hoor! Hij vindt t heerlijk en ik stiekem ook wel..

@dromertje, bij jou ook nog een ochtendfles? Die wil ik er eigenlijk ook nog wel inhouden, lekker rustig de dag opstarten.. Maar wat is dan de 'normale' leeftijd dat ze helemaal geen fles meer krijgen?

Ik kwam er gister achter dat de reden was waarom hij zo aan t spoken was een tandje is..! Flinke bult en na dentinox een stuk rustiger! T is z'n eerste tandje! Ik dacht al bijna dat meneer tandloos zou blijven haha.

Liefs

Ach laat het cb zeuren. Dan doen ze toch wel. ahahahaha. Ik heb besloten te kijken naar wat mijn kleine nodig heeft. Dat werkt voor ons het beste. Maar wel fijn dat je de oorzaak gevonden hebt. Wel zielig als ze er zoveel last van hebben. Dan heeft ie in ieder geval nog wel een tandje voor zijn verjaardag ;)

Wat cb zegt dat moet je met een korrel zout nemen mijn zoon was altijd te dik en kreeg het de melding dat ik niet meer op verzoek moest voeden(bv gaf ik toen nog) toen ik over was gegaan op de fles kreeg ik de melding dat hij niet dunner moest worden en mocht op verzoek eten geven smorgens brood er bij bla bla

Weetje wat het is met het cb die werken volgens het protocol past het daar niet in gaat, mag en wil het niet

Ethan krijgt 2x brood 2x een fles avond eten en fruit

Hier is het.
Rond om 7uur fles lekker bij papa en mama in bed.
Dan rustig de dag starten als we beneden zijn +-8uur samen ontbijten.
12uur brood met beker halfvolle melk
3uur fruit
Half 6 avond eten
en voor het slapen half7/7uur zijn fles

ik geef ook nog steeds de avond fles en Noa is 14maanden!
Ik vind het een heerlijk rust momentje voor ons beide en ze worden als zo snel groot...dus zo lang het gaat, blijf ik heerlijk van ¨ons¨ momentje genieten!

Dan hou ik dat ook lekker gewoon zo! T is inderdaad een heerlijk momentje samen.
Super bedankt voor alle reacties! Erg fijn!!

T zit de kleine man niet mee nu, en een tandje die doorkomt en heel veel aan t hoesten, wat heel veel pijn doet want hij moet er constant van huilen.. Zo zielig. Iemand daar nog tips voor? Heb al een hoest siroop(iets met tijm) bij de apotheek gehaald..

Je kunt hem gewoon een zetpilletje geven. Helpt in ieder geval wel voor het tandje. Meestal worden ze er ook wat rustiger van. En misschien even de normale melk vervangen door de opvolgmelk. Van gewone melk hebben ze meer slijm lijkt het wel.

Terug
Bovenaan