hio immke
fijn dat je je toch ziekgemeld hebt
ik weet hoe het is om in de zorg te werken, werk momenteel met lvg jongeren met gedragsproblematiek, veel bewegen en agressie
mijn zwangerschap vorig jaar ook zoveel mogelijk tot eind gedaan, maar achteraf gezien had ik veel meer aan de bel moeten trekken. dat was beter voor mij, mijn kind en mijn genezing na de bevalling geweest.
Let op:
ziektewet in ivm zwangerschap kost je baas niks! ze krijgen geld van de staat hiervoor!
je kan ook gedeeltelijk de ziektewet in, ik zit al 10 weken fulltime thuis en start morgen voor 18% nou ja dat wil ik proberen.
de bedrijfsarts kan je helpen om te kijken wat je wel kan en wat het beste voor je is
je arts en fysiotherpeut kunnen je helpen met de pijn om te gaan.
en je doet het voor je kindje! en jezelf
ik vind het moeilijk om zo lang thuis te zijn maar ik merk ook dat het veel beter is, ik heb al harde buiken als ik thuis iets doe, zere onderrug na een bbq bij mijn zwager enzovoorts.
liever werk ik knetterhard, maar je instelling moet toch anders als je kindje er eenmaal is, dan draait het niet meer om ons maar om hen. en dat gehaaste is ook niks, op zicht is dit dus best een goede levensles voor mij.
het is niet dat je meer complimentjes en erkenning krijgt als je hard werkt of langer doorgaat, dus waar zou je het voor doen?
groetjes sabine