Advies maat luier

[quote quote=10294565]Wij hadden hetzelfde probleem, zeker snachts vond ze het te nat en werd wakker.[/quote]Vreemde hier is dat hij s nachts nergens last van heeft. Om 22:00 laatste verschoon ronde en dan tot 9:00 slapen en wordt droog wakker. Hij lekt alleen overdags door, denk door het hele vele bewegen wat hij doet. 

Misschien is pampers active baby-dry iets voor je baby? Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar die is speciaal voor actieve baby's (aangezien hij er snachts geen last van heeft) misschien door beweging dat zijn luier niet goed meer aansluit. Of misschien is overstappen naar een ander merk een idee. Ik hoor nog wel eens dat sommige luiers gewoon niet aansluiten op het postuur van een baby'tje.

[quote quote=10294539]Hebben toen maat 2 bij AH gehaald. Is qua kilo’s weer net iets anders. Kon hij dan mooi even mee overbruggen naar maat 3.[/quote]Net naar de AH hier geweest en helaas hebben ze maat 2 eigen merk niet meer, uit het assortiment gehaald kreeg ik te horen.

[quote quote=10294568]En maatje 2 van Etos of Kruidvat?[/quote]
Hij heeft nu merk Kruidvat, Pampers sluiten niet aan bij hem.

[quote quote=10294577]Ik hoor nog wel eens dat sommige luiers gewoon niet aansluiten op het postuur van een baby’tje.[/quote]
Dat heb ik hier met het merk Pampers, sluit niet aan op het lichaam.

Ik weet niet welk merk je gebruikt. Maar ok merk dat de pampers 'kleiner' zijn vergeleken met andere (huis)merken.
Mijn dochter lekt ook snachts door in pampers. Ik heb nu voor snachts(totdat de pampers op zijn) van de lidl >Lupilu. Erg tevreden erover! Mijn dochter kan 9u in deze luier liggen en lekt niet door! Ook nog goedkoper in prijs!!

Terug
Bovenaan