Advies nodig! Alleenstaande moeder vanaf nu.....

Jeetje Mara........

Ik herinner me   inenen inderdaad een topic van jou een tijdje geleden............
Ik vind het een enorm dappere keuze en als ik het zo lees lijkt het me ook het beste...........je kindje heeft meer aan jou alleen dan aan jou gestresst door de hele situatie en een vader die het verkeerde voorbeeld geeft.
Nogmaals, sterk!! Sterke vrouw...................hou je goed en je kunt hier altijd je verhaal kwijt als je het even niet ziet zitten of zo he??
Dikke knuffel!!
Liefs Rimke

Jee meid, wat een situatie.

Vergeet niet dat je het doet uit liefde voor Sophia en jezelf! Hij moet eerst maar eens verantwoordelijkheidsgevoel tonen. Laten zien dat hij er hard voor wil en kan werken. En niet alleen maar profiteren van jou! Laat hem eerst maar eens in Brazilië bewijzen dat hij voor zichzelf kan zorgen, zonder geldsteun van jou.

Ik snap dat je niet op die emotionele achtbaan zit te wachten. Maar wat gebeurt er als je hem wel terug laat komen? Dan zit je net zo goed in een emotionele achtbaan en wordt het waarschijnlijk allemaal nog veel moeilijker.

Aan zo'n vaderfiguur heeft Sophia helemaal niets, dus lijkt het mij dat ze beter af is zonder vader.

Meid heel veel sterkte. En stel vooral Sophia en jezelf voorop, je vriend komt daarna.

Groetjes,
Susan

Hee meid,
Ik ga je geen advies geven. Je moet doen wat je gevoel je ingeeft.. Ik denk dat alle twee de kanten moeilijk is...
Ik denk dat je het heel moeilijk hebt. Sterkte ermee hoor .
Liefs Marina

Terug
Bovenaan