ADVIES nodig voor poppenwagentjes!

Hallo dames,

Als ons 2e kindje komt is Mette 1.5 jaar. Van mijn ouders krijgt ze op dat moment een baby bjorn pop voor 1 jarigen (vaste oogjes). Mijn moeder vertelde dat Mette dan de leeftijd heeft om alles na te doen en het ook leuk vind om haar pop in bad, bed en de wagen te doen enz. Mette doet op dit moment al veel na idd. Wij willen een poppenwagentje voor haar kopen maar dat valt nog niet mee. Eerst hadden we zo'n houten poppenwagen van Picolini (erg prijzig die dingen) maar die bleek schots en scheef dus die hebben we teruggebracht aangezien 85,- erg veel is voor een ding wat niet voldoet. Het voordeel van die houten wagentjes is dat ze de goede loophoogte hebben maar eigenlijk zijn ze voor buiten niet zo geschikt. Ik heb een poppenbuggy gezien op Bart Smit.nl maar die is 51 cm hoog... Mette is 75 cm op dit moment. Er staat bij dat ie geschikt is vanaf 4 jaar. Dit is dus een beetje mijn dilemma. Bij al die wagentjes staat 2/3 jaar. Wat vinden jullie? Kan een kind van 1.5 al achter een buggy lopen??? Ik vind zo'n rieten wagentje ook schattig maar ook weer minder geschikt om in de winter buiten mee te kopen. Mette loopt nu al goed dus in januari helemaal denk ik. Graag advies!

lfs ing

Ziet er super leuk uit hoor!!! Ik heb voor Jennifer ook een poppenbuggy gevraagd voor Sinterklaas, alleen die hoeft van mij niet zo duur te zijn.Bij de Blokker is ie zo rond de 6 euro.... heel verschil he!!! Maar die van de Blokker is echt gewoon een heel simple ding. Mijn neefje (!!) heeft hem ook en Jennifer loopt er af en toe ook mee...

Dus ik zou zeggen gewoon doen, vindt ze vast prachtig!!!

gr. Ilone

Hoi Inge,

je heb ook buggy's van Nijntje, ze zijn rood geloof ik, die zijn is handelbaarder, want denk dat deze wagen nog iets te zwaar is om te sturen!

Mijn zoontje (ja hij speelt met meiden dingen ;-)) speelde gisteren bij haar thuis met de buggy, legde z'n koekje erin en banjerde de woonkamer door, omdat ze zo licht zijn, kon hij makkelijk een bochtje door en kon hij makkelijk overal tussendoor. Dus misschien is dit een tip!

Groetjes
Angel

Bedankt voor jullie advies!! Zo'n hele lichte goedkope buggy van Nijntje hebben we al. Tijdens de mamamazzeldagen was die 4,80 bij prenatal. Die vind ik alleen nog zo licht en wankel en die valt makkelijk om vandaar dat ik naar een steviger exemplaar keek. Dit is meer een wandelwagen. Prijs valt trouwens mee hoor want hij kost 17,50 incl. pop is is dat wel heel prijzig voor zo'n ding? Geen idee!

gr.Ing

Hoi Inge,

dat valt mee hoor die prijs, maar je zei dat hij bij de Bart Smit te koop stond, ik heb gehoord dat er in november een extra koopavond komt....althans bij mij in de stad, dan gaat er weer zoveel procent korting vanaf. Wij hebben al een lijstje klaar voor die koopavond wat wij gaan halen, daarnaast werkt mijn vriendin bij de Bart Smit, dus kan ik ook alles nog eens apart laten zetten...wat een luxe!

Succes met het kopen!

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan