ADVIES nodig voor poppenwagentjes!

hoi hoi

nee vind dat idd niet duur en zo wie zo stukken goedkoper dan diem houten

ik ben helemaal weg van deze :

deze is van HABA
ik heb geen meid dus zal hem niet kopen maar vind hem ook KNETTER duur
139,00 euro maar vind hem wel SUPER GAAF

groetjes moekje

Ooh das handig een connectie bij Bart Smit. Die hebben wij dan weer niet...

Ik vind die van Haba echt geweldig. Die we hadden van Piccolini is ook zoiets maar dan nog gaver (ja echt met kroontje erop en al). Maargoed voor buiten is dat niks en als het ding dan kapot gaat doet het extra zeer in je portomonnee.

Waar ik ook een beetje tegenaanhik is de hoogte van die kinderwagentjes zoals die ik heb gezien (zie foto hierboven). Kan Mette hier al wel achter lopen?

lfs ing

Feline heeft er eentje van Toys r Us en die is rond de 50-55 cm hoog. Ze kan zelf nog niet los lopen, maar als we samen lopen past ze er goed achter.
Wel kantelt hij als ze er te veel op leunt. Als Mette nog niet goed kan lopen, zou ik voor een steviger exemplaar gaan.
Feline laat ik ook niet alleen er achter lopen ivm kantelen.

groetjes Maris

ps ik moet ook nog een kadootje bedenken voor Feline, gelukkig nog even de tijd, maar iemand idee's?

Hai,

Mette loopt goed stabiel los en als het kindje geboren wordt in januari helemaal.

Ik vind duplo of little people een mooi en nuttig cadeau. Vind je dat iets?

lfs ing

hey inge,jayda heeft op haar verjaardag een houten gekregen echt superleuk ding..
vd prenatal kost 24,99..ik heb geprobeerd een plaatje op hun site te vinden maar is niet zo duidelijke..groetjes

Hoi Ing,

Dan zou ik gewoon voor zo'n buggy gaan en anders in de winkel proberen? Bij de grotere speelgoedwinkels kun je het altijd uitproberen.
En dat Duplo is een goeie tip! Is best prijzig en echt iets waar ze wat aan heeft! Mijn man heeft nog heel veel lego uit zijn jeugd, dus kan ze alvast oefenen.

groetjes Maris

Jaa die ken ik van prenatal! Die is ook leuk! Ik wilde voor buiten alleen geen houten meer. Mette heeft ook nog een blokkenkar wat ze voor binnen met een beetje fantasie wel tot een poppenwagen kan maken. Ik denk dat ik gewoon die buggy van 17.50 neem en dan zien we het wel. Mooi prijsje en toch niet van die enge uitstekende duwdingen zoals bij de nijntje buggy. Die bewaar ik nog even voor haar. Wij gaan de komende verjaardag, sinterklaas en evt. komst van de beeb ook aan de duplo. Mette heeft van die nepblokken en vind het geweldig. Ze speelt er elke dag mee! het vliegtuig van little people doet het hier ook goed!

gr.Ing

Terug
Bovenaan