Advies nodig zoogcompressen

<p>Tijdens mijn vorige kraamtijd en daarna gebruikte ik de zoogcompressen van Kruidvat. Opzich prima, behalve dat ik ze wel zeer regelmatig moest vervangen om niet door te lekken. Vooral snachts was het drama en gebruikte ik uit nood luiers van m'n baby ipv zoogcompressen. Nu zag ik op internet zoogcompressen horigen super dry. Heeft iemand ervaring met deze? Of met andere die wel veel melk kunnen opnemen? </p>

Ik had wasbare zoogkompressen. Besteld bij bol.com, even uitspoelen onder heet water en ze waren zo droog. Met bamboe, iets van €15...

Ik heb ook wasbare zoogcompressen gebruikt. En als ik veel lekte (tijdens voeden of 's nachts) stopte ik een spuugdoekje erbij. 

Ik ben vorige week bevallen en gebruik ook weer m'n wasbare zoogcompressen. En inderdaad tijdens het voeden ook voor de zekerheid een hydrofiel doekje erbij. Ik vindt het ook fijn dat het goed ademt en dat er geen plastic in zit dat kan gaan broeien!

Ik had het liefste die van medela. Dat zijn mooie zachte schelpjes zeg maar. Ik vond die van de kruitvat net een dot watten en van natusan zo stug dat ik me druk maakte of ze zichbaar waren door m'n kleding.
Over een tijdje uitgerekend van de 2e en ga weer voor de medela pads. Liever iets meer uitgeven dan oncomfortabel rond lopen!
Die van horigen ook geprobeerd, die zijn ook superzacht en kunnen veel hebben. Maar toch weer voor medela om de fijne vorm

Ik ga zeker ook naar de wasbare kijken. Scheelt ook een hoop geld. Die van natusan vond ik niet fijn, lekten sneller en bleven niet goed zitten. 

Terug
Bovenaan