Advies nodig zoogcompressen

Kruitvat was bagger. En wasbare voelden bij mij altijd heel nat aan en zag je ze goed door de bh. Toen ik de natusan ontdekte was het echt een verademing.

Ik gebruik de zoogcompressen van Philips Avent en bent hier enorm tevreden over. Ze zijn wat breder dan andere compresse. En een stuk dunner. Ondanks dat nemen ze veel op!

Hallo allemaal,

Ik ben helemaal weg van deze duurzame keuze! Ze zijn niet alleen zacht en comfortabel, maar ook veel beter voor het milieu dan wegwerpversies.

Wat mij echt opviel, is hoe zacht ze aanvoelen tegen de huid, wat erg belangrijk is tijdens de borstvoedingsperiode. Ze absorberen ook verrassend goed en zijn makkelijk te wassen. Het voelt fijn om te weten dat ik door deze kleine stap bijdraag aan een betere wereld voor onze kinderen.

Ik raad alle moeders aan om wasbare zoogkompressen eens te proberen. Ze zijn een kleine investering, maar op lange termijn bespaar je niet alleen geld, je doet ook iets goeds voor zowel jezelf als de planeet. Plus, er zijn zoveel schattige patronen en stijlen beschikbaar!

Ik heb de mijne besteld bij https://kaatjekatoen.nl/ toen ze in de aanbieding waren

Terug
Bovenaan