advies nodig

ik heb een vraagje
ik heb nu al even om de 9 minuten ongeveer dat mn buik samentrekt en hard wordt... dit doet geen zeer alleen een druk onder... wat is dit???
zijn dit de beruchte voorweeen of weeen of harde buiken??
hoe herken ik wat wat is???

vanmiddag co gehad bij de gyn helaas mn bloeddruk weer hoog heb ook hoogfdpijn en zwarte vlekken voor mn ogen enzo maarja ze deed er niks mee moest maar een afspraak maken bij mn vaste gyn maarja bij de balie blijkt dat ie volgende week heel de week op vakantie is.... dus weer een andere woensdag en ben dan precies 40 weken....

maar heb net triage gebeld en als het niet gaat moet ik van het weekend bellen en moet ik komen....

ben benieuwd naar die harde buiken

Oh spannend! Ik heb geen ervaring, maar ze zeggen dat als het een echte wee is dat je die meteen herkent. Hopelijk zet het door en beval je vannacht van een gezond kindje! Heel veel succes!

Het kunnen idd voorweeen zijn, maar ook weeen die misschien toch door gaan zetten, ik had de avond voor de bevalling er ook last van, kwam ook om de tien min maar echt pijn deed het niet en toen zette het rond 2 uur toch door dus hopelijk bij jou ook

Succes in elk geval

Het kunnen idd voorweeen zijn, maar ook weeen die misschien toch door gaan zetten, ik had de avond voor de bevalling er ook last van, kwam ook om de tien min maar echt pijn deed het niet en toen zette het rond 2 uur toch door dus hopelijk bij jou ook

Succes in elk geval

heeey, goeie vraag hoor...ik zit met hetzelfde! Geen idee of ik al eens echt harde buiken heb gehad of voorweeen.....heb wel eens krampen, maar dat blijken later dan toch mijn darmen te zijn of heb wel een een samentrekkend gevoel, maar idd alleen in de onderbuik......en echt pijn??? nee, dat kan ik niet zeggen! regelmaat zit er hier helemaal nog niet in....ook niet na het ananashart, haha, waar ik overigens bij heb lopen kokhalzen (ik hou niet van ananas en dit is ook nog eens taai en draderig, bleeeeeh)....
Ik hoop voor je dat het weeen zijn en dat het doorzet!!!!
toitoitoi!!!

liefssss

Dat klinkt hetzelfde als ik had, overdag voordat de weeën 's avonds echt gingen doorzetten!
Dus...wie weet!!

Terug
Bovenaan