advies nodig

Ik dnek dat het harde buiken zijn, of misschien wel voorweeën. Kan zijn dat het door gaat zetten naar echte weeën( en die herken je echt wel) of het kan weer afzakken. Neem anedrs eens een warme douche of bad of een warme kruik. Zakt het dan af, dan is het helaas alleen maar voorwerk.
Succes meid.

Liefs marielle

Hi,

Ze zeggen wel dat als je weeen heb, je die meteen herkent, nou hier een doos die het dus niet herkende. En ook bij de eerste de voorweeen niet herkend heeft.

Ik had al twee nachten weeen, maar wist niet of het nu de beruchte voorweeen waren of niet. Ze waren niet echt pijnlijk, wel om de 10 minuten. Voorweeen zijn weeen die nog niet tot ontsluiting leiden. Ze noemen het pas echte weeen als het tot ontsluiting leidt. Dat is het verschil.

Ik had ds echte weeen terwijl ik het dus niet wist! En voorweeen heb ik dus ook al gehad, maar toen werd het bandenpijn genoemd (zo'n slimme vk had ik).

In ieder geval veel sterkte, het zal niet lang meer op zich laten wachten.

Gr. Tamara
(februari forum)

Lijkt op harden buiken, ik toen ook een dagje om de paar minuten harde buiken en een drukgevoel van onder... maar vlgs verlosk. is dat gewoon een voorbereiding... helaas toen!

Succes

Ik lees vaak mee maar reageer eigenlijk nooit.

Nu ik je stukje lees maak ik me een beetje zorgen om de hoge bloeddruk, het zwart zien en de hoofdpijn. Ik wil je niet bang maken maar trek optijd aan de bel. De tekennen die je omschrijft zijn niet goed. Ik ben zelf al bevallen op 6 maart van een gezonde zoon. Helaas heb ik in het zieknhuis gelegen omdat ik een accute vorm van het Hellp syndroom (ernstige vorm van zwangerschapsvergeftiging)had. Hoge bloeddruk, zwart zien en hoofdpijn kunnen de eerste tekenen zijn.
Laat je aub niet te snel weg sturen.
Ik heb door de accute vorm echt hele heftige dagen gehad.

Groetjes Linda

Ik lees vaak mee maar reageer eigenlijk nooit.

Nu ik je stukje lees maak ik me een beetje zorgen om de hoge bloeddruk, het zwart zien en de hoofdpijn. Ik wil je niet bang maken maar trek optijd aan de bel. De tekennen die je omschrijft zijn niet goed. Ik ben zelf al bevallen op 6 maart van een gezonde zoon. Helaas heb ik in het zieknhuis gelegen omdat ik een accute vorm van het Hellp syndroom (ernstige vorm van zwangerschapsvergeftiging)had. Hoge bloeddruk, zwart zien en hoofdpijn kunnen de eerste tekenen zijn.
Laat je aub niet te snel weg sturen.
Ik heb door de accute vorm echt hele heftige dagen gehad.

Groetjes Linda

Ik had in de vooravond van mijn bevalling oom onregelamtige harde buiken. Ze waren heel kort en deden niet echt zeer. Moest er wel even van stil staan zeg maar. 's Avonds laat in bed zette het pas door. Onzeker hè. Als het echte, goede weeen worden ga je ze wel duidelijker herkennen hoor. Bij twijfel geen weeen zegt beatrijs volgens mij.

Kan je nog even lekker gaan strijken ofzo :) dat deed ik tenminste, hihi.

Veel succes als het doorzet!

nou helaas na 2 uur hielden ze op hahaah maar wel vandaag ook weer regelmatig harde buiken!!!

ik heb bij mn eerste ook helpp gehad dus als ik me van het weekend beroerd voel gaan ze me terug zien!!!!!

bedankt voor jullie adviezen en ervaringen

Terug
Bovenaan