Advies nodig!

A

Anoniem

Guest
Ik weet het niet meer!
Ben vandaag op mijn 38 ste dag, 10 dagen overtijd. Vanmorgen wéér een negatieve test...
Maar voelde ong een kwartier daarna pijn aan de linkerkant onderin mijn buik. Kan dat alsnog een eisprong zijn? Het is tenslotte mijn 1ste ronde pas. Miss mijn cyclus een beetje in de war en daarom zo laat pas een eisprong?
Ik word zo onzeker van die negatieve testen! Bij mijn vorige 2 kinderen meteen na de pil zwanger dus dacht dat dit ook zo makkelijk zou gaan lopen. Beetje naief misschien??

hoi,

was je hiervoor ook aan de pil?
irritant is dat he dat je zo in het ongewisse blijft.
Ik heb ook steeds pijn in de buik (naja vorige week dan) en dan weet je niet wat het is en wat je moet voelen. Heb sinds 229 Sept m`n spiraal eruit en wacht ook nog steeds op mijn menstruatie. Dit is ook onze 1e ronde voor de 2e.

geen menstruatiekrampen?

sterkte

liefs!!!

Wel vaak pijn in mijn onderrug en ja mijn buik voel ik ook maar dat is allemaal al vanaf vorige week donderdag...
Weet je wat nu het gekke is en ik weet niet of het kan hoor maar ik heb eens terug gekeken in mijn agenda. Stel dat ik 24 okt gewoon ongi was geworden dan zou dit nu mijn vruchtbare week zijn. Kan het niet zijn dat ik gewoon mijn ongi heb overgslagen en die pijn van vanmorgen toch een nieuwe eisprong was? Of kun je geen ongi overslaan?

Wanneer is jou NOD dag??
Ja je voelt echt vanalles he?!. Maar je weet nooit, ik heb precies hetzelfde!

Hai meid,

Wilde toch even reageren op je verhaal: Ik moet zeggen dat ik het ook niet helemaal weet, heb net geprobeerd wat te vinden op internet hierover maar da's nog zo makkelijk niet! Ik denk wel: elk vrouwelijk lichaam is anders dus ik denk ook dat het elke kant op kan...hoe verwarrend dat ook is. Als je zo duidelijk je eisprong hebt gevoeld dan kan het zo zijn dat je een periode (ongesteldheid) hebt overgeslagen. Als ik m'n ei heb, dan voel ik namelijk precies hetzelfde maar ook dat ervaart iedereen weer anders.

Ik zou iig even geen zwangerschapstesten meer doen om jezelf niet al te veel te verwarren. Ik heb zelf geen goede ervaringen met ovu-testen maar misschien kan je die nu even gaan gebruiken om wat meer duidelijkheid te scheppen wat betreft je ei en je vruchtbare dagen.

Succes!! Liefs Lynn.

Dank je voor je lieve woorden.

Ik heb nog ovu testen liggen van CB met de smiley. Kan ik die nu nog gebruiken als ik vermoed dat mijn ei al is geweest dan? Die zijn toch 24/48 ervoor? Ik weet het ook echt allemaal niet meer. Maandag kan ik naar de HA voor eventueel bloed te laten prikken, dan leg ik mijn verhaal daar eens voor en kijken wat hij zegt.
Jij nog niet ongi??

Hai meid,

Tja...als je denkt indd dat je ei al is geweest dan zouden die ovu-testen geen zin meer hebben maar ach....gooi er is 1 tegen aan....Wat ik wel zeg: maak het niet te verwarrend voor jezelf! Ik kan me voorstellen dat je er heel erg onzeker van wordt. Ik denk dat het heel slim is om indd naar de huisarts te gaan, dan kan hij/zij je eventueel verder helpen en indien nodig is gerust stellen. Verder....bijft het afwachten, hoe kl*te dat ook is.

Nee, ik nog niet ongi maar wat niet is, kan nog komen! Ik doe morgen ochtend nog even een testje maar ik heb geen hoop hoor, die zakt je in ronde 15 wel in de schoenen. Dan op naar 10 November, dan hebben mijn man en ik een afspraak bij de huisarts voor eventuele verdere stappen.

Succes! Laat je even weten hoe het verder gaat?

Liefs Lynn

Ja dat wachten is niet mijn ding:)
Maandag maar naar de huisarts.
Maar dan mag ik zeker niet klagen (heb 2 gezonde kids en dit is pas mijn 1ste ronde) en ben me daar wel van bewust hoor! Jouw situatie is verre van leuk! Ik las idd al dat je een afspraak had gemaakt bij de huisarts en morgen je NOD is. Wat lang al zeg, ronde 15.

Ik duim toch voor je morgen! Hoop het van harte voor je!!
(Gek vind ik het wel. Ben pas een paar dagen op dit forum maar kijk zo vaak erop om te zien of er nieuws is!)

Liefs Mascha

Nee, wachten is ook niet mijn ding hoor! ;-) Maar weet je: of je nou in ronde 1 zit of in ronde 15 of 35, elke ronde is er één te lang als je graag een 1ste, 2de of 3de kindje wilt. Wij hebben hier nou eenmaal allemaal dezelfde wens!! En ik gun het iedereen zoooo!!!

Hahahaha!! Ik zit ook veel op het forum hoor, zeker nu ik ziek thuis ben....en op werk kijk ik tussendoor (in de pauzes) ook nog weleens....Ik hoop altijd op een goed bericht met positief nieuws van alle meiden! En dat dat vervloekte NOD lijstje nu eens wat korter gaat worden....

Ik hoop voor je dat het gauw maandag is en dat je snel duidelijkheid hebt!

Terug
Bovenaan