Advies nodig!

Je hebt helemaal gelijk, welke ronde het ook is, je wil het NU en niet de volgende ronde!

Beterschap en ik houd je op de hoogte!
Bedankt! Liefs Mascha

ik heb geen idee wat m`n NOD-dag is..heb de 29e neer gezet omdat het dan 2 maanden terug is dat mijn spiraal verwijderd is..Heb dus nog geen menstruatie gehad en voel me niet zwanger dus dat is het ook niet. Als ik het de 29e nog niet ben en ik ga testen en het is negatief dan ga ik naar de huisarts, Ik moet toch ooit weer menstrueren?

je lichaam kan je ook zo voor de gek houden hoor.

liefs!!!

Hey Mascha!

Wat vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt!
'Helaas' is ieder vrouwenlichaam anders en is het denk ik moeilijk advies te geven.
Bij mij ging het zo; ben eind juli gestopt met de pil, had gelukkig meteen een regelmatige cyclus van 28dgn. Heb in de 1e ronde een doorbraakbloeding gehad na 19dgn maar werd na 9 dagen weer gewoon ongi. Nu heb ik pas in de 3e ronde mijn 1e eisprong gehad (denk ik)..
Ik wil je niet ontmoedigen maar je wil heel graag van alles voelen maar of het je eisprong is (geweest) ja dat zul je zelf het beste weten.
Hopen op positief nieuws maandag!
Succes ermee!

Liefs Renate

Dank je wel Renate.
Ja ik weet dat je je vanalles in je hoofd kunt halen en ik denk dat het dat misschien ook wel is:)
Anders had ik al 5 positieve testen gehad ipv 5 negatieve!!::--))

Ik heb me in ieder geval voorgenomen niet meer te testen tot ik naar de huisarts ga, wat waarschijnlijk woensdag gaat worden omdat ik het niet kan regelen met mijn werk. Maar dan maakt 2 dagen ook niet meer uit. Zeg ik nu heel stoer:)

Maargoed, bedankt voor je feedback en jij ook succes!

Liefs Mascha

haha zegt ze stoer idd.. zal wel tegenvallen maar goed het is niet anders. Stel je in op woensdag dan vakt het 'mee'. Nog meer testen zal idd waarschijnlijk geen zin hebben..

Succes met wachten en laat je het weten als je bij de HA bent geweest?!

Liefs

Terug
Bovenaan