advies over bedtijd

Hello!

Isis vanavond om 19:30 gewekt, flesje gegeven, badje, knuffelen, en om 20:30uur ondergestopt, ben dus benieuwd dames, tot morgen(vroeg?),

x Esther

Hoi. Ten eerste als je vragen hebt gewoon stellen hoor!
Het is toch ook fijn als sommige onderwerpen weer eens herhaald worden,alle kleintjes worden ouder en er veranderd elke keer een hele boel!!!

Ik merk ook wel eens als Teun later in bed ligt dat hij eerder wakker is,klinkt niet logisch maar toch is het wel zo. Ik weet ook vaak niet of ik hem wel/niet naar bed moet doen.
Gisteren bv,hij was om 16:30 wakker toen heeft hij zijn groentenhap gehad en rond 18:30 wreef Teun door zijn ogen dus wou ik hem naar bed brengen maar daar hij meneertje geen zin in. Toen dus weer mee naar beneden en heeft hij gespeeld tot 19:30 toen was hij moe,tja eigenlijk 1 1/2 uur te vroeg. Toch maar de fles gegeven want voor een uurtje naar bed vind ik zo zielig,dan wil hij niet meer wakker worden en drinkt hij slecht.
Hij lag dus om 20:15 in bed i.p.v 21:00 en toch heeft hij goed doorgeslapen.
Het is ooit erg moeilijk waar je goed aan doet.
Maar ik merk wel dat het vaak toch goed komt hoe druk je je ook hebt gemaakt.

Succes!!   Groetjes Mikkie.

Ik kan alleen maar zeggen, probeer het maar.
Ik heb het met Thijn ook gedaan. Die slaapt nu van 19.00 tot  7.30..
Als ik Thijn later op bed leg omdat het eens een keertje niet uitkomt, dan is  hij smorgens vroeger wakker...
Ik zou ze niet   meer wakker maken voor een extra fles savonds. Als ze rond zeven uur half acht moe is zou ik ze lekker naar bed brengen. Ze zal vast wel doorslapen.

Succes ermee!

Groetjes bianca

Lieve meiden,

gisterenavond lag Isis om 20:30 in bed en ze sliep gewoon door (al slaapt ze afgelopen dagen wat onrustiger) 'Het probleem' zit hem in de namiddag, Isis is rond 15:00uur wakker, na haar middagslaap (tussen 13:00 en 15:00uur) kan ze nog niet wakker blijven tot 19:00uur/19:30uur. Daarom slaapt ze nog ergens tussen 18:00uur en 19:30uur, kunnen jullie mij nog volgen?   en om 18:30 de nacht al te laten beginnen lijkt me iets te vroeg...........dan maar   even eruit voor ed laatste fles, ik wil graag de bedtijd vervroegen naar 20:00uur.ik hou jullie op de hoogte,

x Esther

Terug
Bovenaan