Advies over een osteopaat

Hoi hoi!
Ook hier een positieve ervaring met de osteopaat. Onze zoon is dysmatuur geboren en heeft door omstandigheden z'n eerste week antibiotica gehad. Vanwege z'n lage gewicht kreeg hij een supplement opgelost in m'n borstvoeding om hem wat sneller te laten aankomen. 

Echter toen ik overging op volledige borstvoeding kreeg hij krampjes. Op advies van mijn osteopaat heb ik een maand probiotica gebruikt. Ik heb dit eerst nog even gecheckt via de chat van de ggd of dit wel mocht. Zij gaven aan dat het inderdaad geen kwaad kon. Onder het mom van baat het niet, dan schaadt het niet heb ik het geprobeerd. 

De krampjes gingen na de behandeling en probiotica over. De osteopaat gaf wel aan dat dit een combinatie van factoren was, namelijk dat hij ook weer een maand ouder was en z'n darmen meer konden hebben. 

Ik geloof er zelf wel in dat een bevalling van invloed kan zijn op de gesteldheid van je baby. Er kan tijdens de bevalling altijd een werveltje verschuiven of iets klem zitten zonder dat je dit zelf echt merkt. Ze worden ook wel door een erg smal kanaal geduwd ?. 
Succes! Ik hoop dat het voor jullie resultaat heeft!

Hier met mijn dochter geweest. Ze kon op een dag niet langer san 1 blok,van 4 uur,platliggen. Anders was het huilen en geen slaap(voor niemand dus) toen ze 2,maanden was bij de osteopaat geweest, daarna kon ze 2x een,blok van 4 uur achter elkaar liggen en wij dus meer uren slapen snachts. Het probleem werd veroorzaakt door veel spugen. Later bleek er ook nog een koemelkallergie, waardoor overdag ze dus in 1e instantie wel nog rechtop moest(lang leve de draagdoek)  de osteopaat had wat spanning in dr buik en nek weggehaald. Hopelijk werkt t bij jullie ook! En anders verder zoeken naar de oorzaak van het huilen. 

Terug
Bovenaan