advies over een tandemwandelwagen!?

hoi hoi,

mijn zoon is geboren toen mijn dochter 21 maanden was. In het begin hebben we de maxi-cosi helemaal bovenaan de duwstand van de easywalker gemonteerd met van die beugels. zij kon toen gewoon in de easywalker, en hij ging dus bovenop (en keek mij aan). Het ging heel handy, hooguit uitkijken als zij uit de wagen stapte, dan kon het kiepen. Als zij wilde lopen, dan zette ik de maxicosi in het zitgedeelte vast.

Toen mijn zoon een maand of 3 was, hebben we een buggyboard gekocht. Dochterlief kon er mooi op meeliften, en zoonlief kon in de maxicosi in de easy walker. Dit ging ook prima. We hebben haar uitgelegd dat ze niet zomaar af mocht stappen, en ik vond het goed wendbaar.

Zelf heb ik nooit een tandemwagen aangeschaft omdat je hem maar een beperkte tijd nodig hebt. Voor je het weet loopt de oudste gewoon mee, en voor de langere stukken is een buggy board heel prettig. Mijn zus had trouwen haar oudste twee (toen 3.5 en bijna 2) samen op de buggy board staan, en de jongste in de kinderwagen. Dan moet je wel een buggy board met 2 wielen hebben voor de stabiliteit.

Groetjes

Hoi,

Ik heb nu voor de tweede keer een duowagen aangeschaft.

Dit omdat onze kinderen maar 15 maanden schelen.

En de volgende ook maar 15 maanden.

Dan redden ze het echt nog niet op een kiddyboard als ik de oudsten naar school breng.

Nu heb ik er eentje via marktplaats gekocht (dus daarom al optijd).
Bijna niet gebruikt en dit keer bewust met 1x kinderwagenbak 1x
buggyzit. Later kan ik hem ombouwen tot 2x buggyzit.

Mij is het altijd heel goed bevallen zo naast elkaar. Je hebt ook een
hoop aanspraak haha. En via marktplaats is het goedkoper dan nieuw in
de winkel.

Succes,

groetjes,

Vanessa 20,4 van de vierde

IK heb de kees twin, kijk maar op happy baby . nl en bevalt zeer goed, 2 grote boodschappen manden en rijdt supe deze was ook niet zo duur.

Wat je ook kan doen is kijken op baby-s . nl en dan kan je een stoeltje aan je kinderwagen klikken, ook super handig

Terug
Bovenaan