Advies Verborgen Reflux

[quote quote=10373175]Hier een kerel van bijna 12 maanden. Ook reflux klachten en nexium. Slaapt ook al opeens weken slecht en last van zure oprispingen . Nu nexium in avond aan t geven en volledig Kruidvat reflux voeding voor t slapen gaan. Nu lijken de zuren minder maar hij wordt toch nog wakker …is het inmiddels gewend vrees ik. Dit moeten we gaan doorbreken ….[/quote]
Heftig!
Moeilijk om je kleintje zo te zien en elke keer opnieuw te moeten zoeken naar een oplossing. 
We gaven eerst de Nexium in de ochtend maar zijn deze nu ook langzaam aan het verplaatsen naar de avond. Merk je dat jullie ventje gedurende dag voldoende ondersteuning geeft?
Ja leren slapen en nieuwe slaapassociaties aanleren is dan de volgende uitdaging :(
Sterkte!

@RobinvB
Wij geven hem 's ochtends de Nexium. De hulpstoffen in de Johannesbroodpitmeel van bijvoorbeeld Nutriton en Kruidvat zorgen vaak voor krampjes. Wij gebruiken nu al heel lang (sinds hij 5 a 6 maanden is denk ik) de pure van Tammi en niks geen krampen meer. Ik hoop dat het voor jullie ook werkt.

Het is wel de moeite waard te experimenteren met Johannes broodpitmeel. Wij hadden ook Kruidvat, maar was geen succes! Ook die van tammi geprobeerd die hierboven beschreven wordt ook geen succes. Bij ons uiteindelijk alleen nutriton. Onze kinderarts gaf aan dat je het wel degelijk tegelijk kan gebruiken. Zijn idd verschillende theorieën voor. Bij ons hielp het het beste als we de ochtend een 3 gram gaven en savonds 7 gram. Daarnaast werd het slapen ook pas beter met buikslapen! Wij zijn eerst nexium gaan afbouwen tegen het eerste jaar aan en in het eerste jaar de Johannes broodpitmeel en dat gaat nu goed.

Ik heb een webinar gevolgd van de week, liza's kruiden, over kamille en gebruik hiervan, op onder andere buikkrampjes. Misschien het kijken waard. 

Terug
Bovenaan