advies...

Moet je nou zo provoceren Loentje? Je kunt toch ook gewoon een gezellig onderwerp plaatsen of advies vragen, dan krijg je vast veel leukere reacties.

Je oogst wat je zaait. Als je het wat positiever aanpakt komen er vast wat aardigere reacties op je berichtje.
 
Shit, wat een shock, je bent er nog.....en WEER met het idee om iedereen eens even je goedbedoelde adviezen door de strot te douwen...Was hier net zo lekker rustig man.......Blijf toch lekker op het septemberforum, daar hebben ze geen last van je toch???.....Doeg..........
 
Hoi Loentje,

Dit is geen leuke introductie van jezelf. Ik maak er meteen uit op dat mensen zich geiriteerd hebben aan je adviezen terwijl ik niet op de hoogte ben van wat er gebeurd is. Dat is toch niet nodig meid?

Die irritatie zal best een reden hebben. Ik sluit me aan bij Anca, als je je provocerend opsteld kun je niet verwachten dat mensen staan te juichen om je aardige berichtjes te sturen.

Groetjes Thea
 
Wie ben je dat je zoveel vijanden hebt hier? Ik kom hier alleen maar aardige meiden tegen. Ik voel een zekere provocatie in je aankondiging. Zo van: ik zal jullie effe een poepie laten ruiken! Am I right? Waarom is dat nodig?
 
Bedankt Loentje! Gewoon lekker blijven en van niemand iets aantrekken!
Heb je advies over wat ik het beste kan doen met een zeer geprikkelde darm?? Ik kan niet eens meer een glas water in 1 keer leeg drinken en ik eet maar heel weinig (ong. 2 beschuiten + een heel klein eetje avondeten)

Ik hoor het wel. Je kunt me trouwens ook vinden op het febr.2005 forum

Groetjes
 
Hallo Loenje
Ik begrijp 1 ding niet. Ik heb maar weinig advies verhalen van je gelezen en ben goed in staat om te filteren wat voor mij belangrijk is en wat ik onzin vind. Persoonlijk vind ik dat een ieder het recht heeft om op dit formum te komen. Ik vind wel dat je elkaar met respect moet behandelen. Ik heb wel veel negatieve reacties gelezen naar jou toe en je hebt ervoor gekozen om een tijdje niet meer te komen. Waarom kom je terug onder je eigen naam? Het lijkt wel of je het leuk vind om op deze manier aangesproken te worden. Als je gewoon onder een andere naam terug komt is er niets aan de hand en kunnen we het weer gewoon hebben over de gewonen vragen.
Karin38/5
 
Loentje speelt graag slachtoffer van al die gemene meiden hier op het forum, Karin. je zult het snel genoeg merken. Ze plaatst vast heel snel van die berichtjes in de trant van: Iedereen is tegen mij! en: Wat heb ik nu weer fout gedaan??

Dan moet iedereen reageren met: Nee hoor Loentje, je doet het goed. Dat is een beetje een patroon aan het worden. Ondertussen walst ze graag over ieders gevoel onder het mom dat alles gezegd moet kunnen worden. Zucht...Je wordt er een beetje moe van.
 
Terug
Bovenaan