advies?

Hoi,

Ons zoontje is nu 5 maanden, maar met 4 maanden dronk hij al 4 flessen. Toen hij 5 flessen dronk kreeg hij 180/6 en met 4 flessen krijgt hij 210 met 7 schepjes en is er tevreden mee. De laatste fles krijgt hij tussen 19.00 en 19.30 uur en slaapt dan door tot de volgende ochtend, hij krijgt nog geen fruit/groente ivm eventuele allergien. Rijstebloem doen we af en toe.Wij merkten dat hij met 5 flessen de laatste fles in de avond en de eerste ochtendvoeding slecht ging drinken.
Wat je kunt proberen is de laatste fles steeds iets eerder te geven (verdeeld over een aantal dagen/weken) totdat de laatste en een na laatste fles zo dicht op elkaar zitten dat er eentje wegvalt.

Groetjes Inge

Hoi hoi,

Wat geven verschillende CB's toch uiteenlopende adviezen! Bas gaf bij net 4 maanden aan dat hij genoed had aan vier flessen. Nou, dat kon écht niet volgens het CB. Ik ben het wel gaan doen hoor, daar niet van, maar nu lees ik bij jullie dat hij/zij juist naar 4 flessen MOET! Dat snap ik niet.
Ook mag Bas absoluut niet meer dan 200 cc per keer, maar ik lees dat jullie kindjes soms wel 230 cc krijgen. Da's toch raar. Is het dan echt afhankelijk wie je voor je hebt welk advies je krijgt.

Ook zijn de adviezen nu zo anders dan drie jaar geleden toen mijn dochter baby was.

Nu moet ik wel zeggen dat ik gewoon mijn eigen gevoel volg. Ik luister niet meer naar hun adviezen. Bas groeit goed en ontwikkeld zich prima, dus zo ver zal mijn gevoel er niet naast zitten toch.

Groetjes,
Karin, mama van Eva en Bas

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan