Aerosleep matras

Hoi,

Heeft iemand hier ervaring met de matrassen van Aerosleep, of met die opleg matrasjes? Ik zit er over te denken om een van de twee te kopen, maar zou het fijn vinden om wat ervaringen te horen.

Eghosa

Ja ik heb zon matras gekregen bij de geboorte van me zoontje samen met de hoeslakens.Toen k hoorde waarvoor t bedoeld was had ik zoiets van nou zonde van het geld want is toch behoorlijk prijzig,maar ik vond het in gebruik wel fijn.
Niet zo zeer omdat ze dan niet kunnen stikken (ook al is t wel een rustgevende gedachte)
Maar ook handig wanneer je een kindje hebt wat veel spuugt want elke vloeistof die zakt door het onderste gedeelte van dat matrasje,en het hoeslakentje wordt snel droog,ook wanneer ze zweten.
En het matrasje kan je gewoon uitwassen,ook gaat er geen stof op t bedje liggen want je ziet echt dat dit in het matrasje zakt alsje het een tijdje niet gewassen hebt zie je echt dat het vies is.Dus ja het echt matras blijft zo ook lekker schoon natuurlijk..

Maar als k het zelf zou moeten kopen had ik het niet aangeschaft,als je het hebt is t handig maar om er nu zoveel geld voor neer te tellen...??maar dat is persoonlijk we moeten ook rondkomen van 1 loon dus dan let je wat op me de luxe uitgaven

Wij hebben wel een aerosleep   voor de eerste. En ik vond het echt een heel prettig idee!!! Ze kunnen er echt door ademen en tevens is het heel hygienisch. Je schuift het over de matras echt ideaal! Ik gebruik het nu nog voor hem, want het neemt het zweet goed op en is met de warme dagen erg luchtig!! En je gooit het zo in de was. Maar de veiligheid, was onze voornaamste reden! We hebben het nu weer voor de tweede gekocht. Zelfs ééntje voor in de wieg. ( en ledikant)

Succes

Wij hebben voor onze oudste dochter toen ook de investering gedaan, het is momenteel een van de veiligste uitvindingen om je kindje veilig te laten slapen en de kans op een eventuele wiegendood de verkleinen. Dat vonden wij het voornaamste.
Ik vind het ideaal, je kunt het matje en de hoeslakentjes gewoon 0p 60 graden uitwasse en het is binnen no time droog en fris.
Ik zou zeggen doen!

Ik twijfel er nog een beetje over. Op zich vind ik het wel handig dat als je kindje overgeeft, het in het aerosleep overtrek blijft hangen en niet in het matras terecht komt. Anderzijds is het wel een hoop extra geld.

Voor wat betreft wiegendood, klik  op  deze link. Blijkbaar is niet bewezen dat de aerosleep hiertegen werkt...

Hallo,

Ik snap dat je het beste wil voor je kindje maar misschien moet je deze link even kijken?

een link plaatsen kan niet maar ga even naar www.tvgelderland.nl en kijk daar naar de uitzending hallo gelderland  van 1 mei 2009
Ik wil niet zeggen dat het goed is maar wellicht kan het ook anders.
Misschien maak ik hier nu even geen vrienden maar dit is afgelopen vrijdag uitgezonden op tv gelderland en daar word niet positief gesproken hierover omdat het de indruk kan wekken dat je kindje weilig op de buik kan slapen en dat is niet zo.

Verder zijn in deze uitzending wat kinderwagens getest en wat babysnufjes getoond. Wel leuk om naar te kijken wil je alleen het stuk over  de matras zien dan begint het bij een minuut of 11-12.

Groetjes moi28

Hoi hoi,

Wij hebben ook een aerosleep en ik ben er ook erg tevreden over.
Niet eens zozeer omdat er gepretendeerd wordt dat het veiliger is voor je kindje maar meer omdat Sven erg zweet tijdens zijn slaap. Dit matrasje geeft dan toch meer ventilatie.
Als wij ergens gaan logeren nemen we gewoon het aerosleep dekje met de matrasovertrek mee en voor meneertje voelt het weer helemaal vertrouwd.
Voor onze tweede gaan we het dus ook zeker aanschaffen.
Ik vind inderdaad dat je kritisch moet zijn met waar je veel geld aan uitgeeft want alles waar baby voor staat wordt je menigmaal een poot uitgetrokken.
Toch vind ik dit geen weggegooid geld maar die mening is natuurlijk heel persoonlijk.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007, zwanger van nr. 2

Terug
Bovenaan