Ja ik heb zon matras gekregen bij de geboorte van me zoontje samen met de hoeslakens.Toen k hoorde waarvoor t bedoeld was had ik zoiets van nou zonde van het geld want is toch behoorlijk prijzig,maar ik vond het in gebruik wel fijn.
Niet zo zeer omdat ze dan niet kunnen stikken (ook al is t wel een rustgevende gedachte)
Maar ook handig wanneer je een kindje hebt wat veel spuugt want elke vloeistof die zakt door het onderste gedeelte van dat matrasje,en het hoeslakentje wordt snel droog,ook wanneer ze zweten.
En het matrasje kan je gewoon uitwassen,ook gaat er geen stof op t bedje liggen want je ziet echt dat dit in het matrasje zakt alsje het een tijdje niet gewassen hebt zie je echt dat het vies is.Dus ja het echt matras blijft zo ook lekker schoon natuurlijk..
Maar als k het zelf zou moeten kopen had ik het niet aangeschaft,als je het hebt is t handig maar om er nu zoveel geld voor neer te tellen...??maar dat is persoonlijk we moeten ook rondkomen van 1 loon dus dan let je wat op me de luxe uitgaven