Aerosleep

Hoi hoi,

Wij hebben gekozen om de Aerosleep te kopen, een soort hoes die 'ademt' die je over het matrasje doet zodat je baby goed door kan ademen mocht het op de buik belanden.
Nou vraag ik me af of er meer mensen zijn die dit hebben gekocht of al gebruiken.
Ik vraag me namelijk af of ik in combinatie hiermee ook hydrofiele  doeken op het hoofdeinde kan leggen, zodat als de baby spuugt niet het hele matrasje onder zit. Ik denk het namelijk niet ,want dan wordt de werking opgeheven volgens mij. In de winkel hebben ze me hier (natuurlijk) niks over verteld.

Iemand ervaring?

Groetjes Marije

Hoi hoi,

wij hebben ook gekozen voor een aerosleep matras en overtrek.
Goede tip van dat drie maal wassen, dat ga ik zeker en vast doen.
Nu ligt ons meisje nog in de reiswieg, deze staat in haar bedje, naar mijn gevoel is ze nog te klein om in het bedje te liggen.
Maar ik heb mezelf ook al de vraag gesteld hoe het zit met die tetradoek. Het lijkt me idd ook logisch dat de werking dan minder is.

LIefs,
van ons...

Hoi,

Ook wij hebben een aerosleep aangeschaft. Wat ik heb begrepen is het ook zo met de aerosleep dat als de baby spuugt, dit in de aerosleep trekt, en deze aan de onderkant geen vocht doorlaat (vandaar dat je ook geen zeiltje meer nodig hebt). De aerosleep kun je gewoon wassen in de wasmachine. Ik weet niet zeker of hij ook in de droger mag (ik heb hem nog niet in huis, dus kan het ook niet nakijken). In ieder geval een hydrofiele luier om het matras te beschermen is dus niet nodig.

Groetjes Anna

Hoi hoi,

ff polsen.
Ik denk niet dat je de aerosleep matras in de wasmachine kan steken.
Aja de overtrek uiteraard wel, maar de matras daar heb ik mijn twijfels over.
Of gaat het niet over de matras?

Liefs,
van ons...

Hoi, ik heb ze ook. Erg fijne dingen. Want ze zijn erg lang te gebruiken. Mijn kinderen van 3 en 5 jaar slapen er ook nog op. Ideaal!!! Want die andere zeiltjes zijn veel te warm om op te liggen. In de was, helemaal schoon en zeer snel droog (zonder droger).
En wat er al werd geschreven, door die hydrofiel 'werkt' het dan inderdaad niet meer. Dat is even een afweging, want ieder keer een schoon lakentje......
Groetjes Anne.

wij hebben de aerosleep ook, oms zoontje is nu 1jaar. Het bevalt ons erg goed, hebben wel de gewone onderlakens eronder.
Wat betreft het wassen: ze mogen in de wasmachine op 60 graden zelfs! En ik heb hem op de verwarming laten drogen, gaat heel snel!
Succes ermee, groetjes mira

Terug
Bovenaan