Aerosleep

Hoi dames,

ik heb de indruk dat ik het over iets anders heb.
Wij hebben een aerosleep matras en hiervoor een speciale overtrek...
Wat wassen jullie dan uit?! Kan eigelijk niet zo goed volgen.

Alvast mercikes,
vind het wel interessant om hier wat meer over te weten!
Liefs,
van ons...

Hallo,

De aerosleep zelf kan in de was en de hoeslaken uiteraard ook. Kijk anders even op www.aerosleep.com. daar kun je naar veelgestelde vragen en staat alles op.

Groetjes Anna

Hoi,

Wij hebben een aerosleep matras dek en die kan in de was op 60 graden. Zo'n matras dek gaat over je gewone matras en daaroverheen een matrashoes. Volgens mij heb je ook echt matrassen van aerosleep, ik weet niet of die in de wasmachine kunnen. Een heel matras natuurlijk niet. Maar misschien kun je de tijk (zo heet dat toch???) los ritsen en in de was gooien.

Onze spulletjes zijn gisteren bezorgd, inclusief aerosleep matras (Baby Elegance). Wij hebben een matras met daarop zo'n dekje. Dekje beschermt de matras en kan gewassen worden in de wasmachine.
Geen hydrofiele luier o.i.d.   onder het hoofdje leggen, want daardoor werkt de aerosleep niet meer.

Succes!

X

quote: marije1980 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-01-2008 10:31:47'));

Hoi hoi,

Wij hebben gekozen om de Aerosleep te kopen, een soort hoes die 'ademt' die je over het matrasje doet zodat je baby goed door kan ademen mocht het op de buik belanden.
Nou vraag ik me af of er meer mensen zijn die dit hebben gekocht of al gebruiken.
Ik vraag me namelijk af of ik in combinatie hiermee ook hydrofiele  doeken op het hoofdeinde kan leggen, zodat als de baby spuugt niet het hele matrasje onder zit. Ik denk het namelijk niet ,want dan wordt de werking opgeheven volgens mij. In de winkel hebben ze me hier (natuurlijk) niks over verteld.

Iemand ervaring?

Groetjes Marije

Ik gebruikte reeds negen jaar gelden al voor de eerste keer de aerosleep matras beschermer en ook het hoeslaken om erboven te doen. Ben daar heel tevreden over   ik zou echter geen doekje er meer over  leggen want dan is het volledig zijn nut kwijt.

Groetjes wendy  

Terug
Bovenaan