<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hi iedereen, ik had afgelopen woensdag 3 testen die heel twijfelachtig positief waren. Er waren op alle 3 de testen heel licht streepjes te zien. Nu heb ik vanmorgen met afvegen lichtroze bloed op mijn wc papier. Normaal gesproken als ik ongesteld wordt krijg ik de dag ervoor onderrug- en buikpijn. Dit keer niets. Ook is het nu enkel met afvegen lichtroze ipv een donkerrode waterval die ik altijd heb, vooral de eerste dag. Wat denken jullie? Een afgebroken bevruchting? Of gewoon ongesteld geworden. Dit waren de testen van woensdag. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Dit was wat ik vanmorgen op mn wc papiertje had zitten;</p><p></p><p>Wat denken jullie?</p>