Afgebroken bevruchting? Let op, foto!!

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hi iedereen, ik had afgelopen woensdag 3 testen die heel twijfelachtig positief waren. Er waren op alle 3 de testen heel licht streepjes te zien. Nu heb ik vanmorgen met afvegen lichtroze bloed op mijn wc papier. Normaal gesproken als ik ongesteld wordt krijg ik de dag ervoor onderrug- en buikpijn. Dit keer niets. Ook is het nu enkel met afvegen lichtroze ipv een donkerrode waterval die ik altijd heb, vooral de eerste dag. Wat denken jullie? Een afgebroken bevruchting? Of gewoon ongesteld geworden. Dit waren de testen van woensdag. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Dit was wat ik vanmorgen op mn wc papiertje had zitten;</p><p></p><p>Wat denken jullie?</p>

Het zou ook een innestelingsbloeding kunnen zijn! Binnenkort nog een keer een testje doen, kijken of het al duidelijker is. Een streep is een streep! Dus ik denk dat ik je kan feliciteren ☺️

Misschien innesteling? Lastig om te zeggen.
ik heb 2x bloed verloren 1x begin zwangerschap ongeveer met een week of 6 en een keer met 13 weken. 
Die keer dat ik bloedverloor met 6 weken zat het alleen op het wc papiertje maar wel de hele dag door als ik naar de wc ging dat het weer wat op het papiertje kwam. Na een dag was het gestopt. 
Nu ben ik inmiddels 35 weken zwanger 
Heel veel succes ik hoop voor je dat het hier bij blijft en dat een innestelingbloed is. 

Het is nu wel wat heviger aan t bloeden en wat donkerder van kleur, dus denk helaas toch mijn menstruatie. Ik heb nog steeds geen menstruatiekram

Ik denk zeker weten dat je testen positief zijn. Een streep is een streep en die zie ik duidelijk!! Ik hoop dat het innesteling is dat kan soms wat bloeden. Succes ik volg je berichtje mee

Je hebt positieve testen dus je kunt niet aan het menstrueren zijn. Hooguit zou het kunnen eindigen met een miskraam. Dat herken je door een slijmprop ter grootte van een euro munt verliezen gepaard met hevige krampen. Zolang je dit niet hebt ben je nog gewoon zwanger! Overigens heb ik ook een bloeding gehad in het begin van mn prille zwangerschap. Het begon licht en werd wat donkerder. Nooit meer dan een halve Inlegkruisje. Het was innestelingsbloeding en ben nogsteeds zwanger 14w. Dus alvast voorzichtig gefeliciteerd!! 

De testen zijn positief dus dit is een innestelingbloeding of het gaat eindigen in een miskraam. Het is afwachten. Bij mijn miskraam kreeg ik ook steeds meer bloed en daarna krampen met stolsels. Bij de tweede zwangerschap ook bloedingen in het begin waardoor ik meteen dacht aan een miskraam, maar dat is toch echt nu een baby van 2 maanden.
Ik hoop dat het een innestelingbloeding is. Zoals hierboven al gezegd is het geen ongesteldheid hoor, je testen zijn duidelijk positief. 

Mijn miskraam leek op ongesteldheid, geen stolsels of krampen wat hier boven staat. Begon met iets bloed bij het vegen. Volgende ochtend kwam het er echt uit.
Ook een keer bloed verloren bij 15 weken. Echt stolsels maar met kindje alles goed, nu 25weken

Terug
Bovenaan