Afgebroken bevruchting? Let op, foto!!

Aan de hand van de testen zou je echt kunnen zeggen dat je zwanger. Gefeliciteerd. Ik had ook bloedverlies en dacht ook ongesteld te worden/zijn. Nu ligt er een 5weken oude baby boven te slapen ❤ dus maak je vooral nog niet te druk en meld je aan bij een vk. En stop met nog meer testen doen! Maakt je alleen onzeker en na 3 testen met strepen.. daarbij nemen die hormonen niet zo snel af dat al zou je nu een mk hebben dat dat al een test beïnvloed 

Er kunnen veel redenen zijn voor bloedverlies. Je eerdere testen zien er positief uit, maar wel heel licht, dus het kan zijn dat je gewoon te vroeg getest hebt of dat je innesteling pas later was! Als je voor je NOD hebt getest, kan het zijn dat de innesteling gewoon niet goed is gegaan en dat je dus alsnog ongesteld bent geworden (een hele vroege miskraam noemen ze dat dan). Het kan sowieso geen afgebroken bevruchting zijn, want de bevruchting gebeurt veel eerder (in je eileider al). Dan is het misgegaan met het innestelen en noem je het een miskraam - mocht de zwangerschap inderdaad afgebroken zijn. Daarnaast kan een innestelingsbloeding later optreden, dat hoeft echt niet per se op het moment van de innesteling te zijn. Ook kan het zijn dat je baarmoeder nu meer doorbloed is, dus dat je door gemeenschap of iets zwaarder tillen gewoon een bloedvaatje hebt geknapt. Ook dat hoeft niet meteen te gebeuren op hetzelfde moment, bloedverlies kan dan ook later optreden. Dus zoals je wel leest, kunnen er allerlei redenen zijn voor je bloedverlies ;)

Spannend zeg. Wel positieve testen dus zou goed moeten zijn.
Vorige week heb ik dit zelf ook gehad. 3 dagen positief maar op vrijdag helaas toch menstrueren. Miskraam dus.
Hoop bij jou op goede afloop!

Spannend zeg. Wel positieve testen dus zou goed moeten zijn.
Vorige week heb ik dit zelf ook gehad. 3 dagen positief maar op vrijdag helaas toch menstrueren. Miskraam dus.
Hoop bij jou op goede afloop!

Spannend zeg. Wel positieve testen dus zou goed moeten zijn. Vorige week heb ik dit zelf ook gehad. 3 dagen positief maar op vrijdag helaas toch menstrueren. Miskraam dus. Hoop bij jou op goede afloop!

Terug
Bovenaan