Afgeplat hoofdje baby 5 maanden. In de war

Hartstikke bedankt voor de reacties dames!Gingen jullie kindjes ook naar de crèche ? Zo ja, hoe gingen ze bij de crèche ermee om? Ik ben een beetje panisch, mede doordat ik mij natuurlijk ervan bewust ben dat ze bij de crèche niet de volle 100% aandacht kunnen geven aan je kleine. Ik wil mijn kindje eigenlijk in februari een paar keer per week naar de crèche brengen maar ben bang dat ze hem te lang op zijn rug of zijn platte kant laten liggen. Je kunt het natuurlijk nooit controleren...

[quote quote=10147625]Ik heb een zijligkussen gebruikt. En fysio. Zijn voorkeurshouding is weg maar we gaan wel naar de kinderarts, om zeker te weten dat het goed komt en anders een helmpje. T is wel iets minder geworden sinds ons zoontje in zijligkussen slaapt maar niet extreem veel beter. Het kan heeel lang duren voor het beter is volgens de fysio.[/quote]Bedankt voor de reactie! Met hoeveel maanden begon jij met het kussentje? Denk je dat t nog baat heeft rond de 6 maanden..?

Mijn zoontje gaat ook naar het kdv en daar letten ze ook heel goed op. Zelfs fysio is daar langs geweest. Hij heeft een afplatting links en alles moet dus aan rechts en ook met slapen letten ze op. 

Terug
Bovenaan