Afgevallen tijdens de zwangerschap i.p.v. aangekomen ...

Beste Bianca,

Ik heb hier ook last van. Ik ben nu 25w+3d en ik ben tot de 23 weken ook alleen maar afgevallen terwijl ik goed at en dronk. Ik ben in totaal 13 kilo kwijt geraakt. De verloskundige was hier inderdaad niet blij mee, maar ik kon er echt niks aan doen, at ook gewoon lekkere dingen. 2 weken terug moest ik weer voor controle en was nu ineens 2 kilo aangekomen. Ook niet blij mee, ik dan, maar ja dat weet je als je zwanger bent. Ik zou me als ik jou was niet teveel zorgen maken. als je voor jezelf weet dat je goed eet en crinkt, is er niks aan de hand, je kindje heeft gewoon veel nodig!!!!

groetjes marieke 25w+3d

Hoi,

Ik heb hetzelfde als Marieke,ik ben nu ook 25w+2d zwanger en ben in totaal denk ik ook nog geen 2.5 kilo aangekomen in heel me zwangerschap,tot de 23 ste week ben ik alleen maar afgevallen en voelde ik me ook erg slap,en duizelig.Ik at goed maar toch kotste ik alles eruit en niks bleef binnen.Echt vervelend want ik ben van me zelf al vrij slank en werd dus niet mooi slank meer :)...

Geniet van je zwangerschap.

Liefs Bernice(25w+2d zwanger,augustus forum)

hoi hoi

ik ben nu 28 wkn en pas een halve kilo aan gekomen
volgens de vk heel netjes
je mag zelfs wat afvallen als het maar niet komt door lijnen

en veel water drinken spoelt je lichaam door   dus dan krijt je kindje geen afval stoffen binnen als je af zou vallen

maak je maar niet druk hoor   wat er niet bij komt hoeft er ook niet af

gr eugenie

hallo,

Bij mij kwam het inderdaad ook omdat ik heel ziek ben geweest de eerste 3/4 maanden. Ik was echt 24 uur per dag misselijk en moest ook 24 uur per dag spugen, op de raarste momenten. Ik heb nu alleen nog dat ik misselijk wordt van eten koken, maar kan het prima opeten. Nou ben ik niet de slankste, dus kon die 13 kilo wel hebben. maar toch was ik er niet blij mee.

groetjes marieke 25w+3d

Hey Bianca,

Ik ben zondag 18 weken zwanger,
En ik ben dan wel al vanaf me 8ste week van me zwangerschap aan t aankomen,
Ben in totaal 6 kilo al aangekomen,
Maar ze zeggen dat je in het begin van je zwangerschap meestal wel wat afvalt,
En dat is helemaal niet erg
Mijn verloskunde zei ook tegen mij, Het maakt niet uit als jij aankomt, als de baby maar groeid,
Dus zo zie je maar dat je je eigen er niet druk om hoeft te maken..

Veel succes verder!!

Groetjes Dolly

Hallo,

Ik ben tot de 21ste week geen gram aangekomen en u de laatste twee weken ineens 3 kilo.
Een collega van mij die even lang zwanger is die is al 6 kilo aangekomen
zo zie je maar bij iedereen gaat het anders. Zolang de verloskundige zich geen zorgen maakt en het kindje groeid goed zou ik me niet al teveel zorgen maken.(weet het is makkelijker gezegd dan gedaan) Wat er niet aan komt hoefd er ook niet af.

gr

Terug
Bovenaan