afkolven

Hoi,

Een vriendin van mij heeft 3 maanden alle voedingen voor haar zoontje gekolfd en probeerde hem toch steeds aan te leggen wat uiteindelijk gelukt is! Ik zou het dus ook gewoon af en toe eens proberen (je weet maar nooit). Ik heb overigens ook grote borsten en platte tepels. Het is dan inderdaad lastiger voor je kindje om goed toe te happen. Dat probleem hebben wij dus ook gehad. Gelukkig ging het toehappen steeds beter en nu is het helemaal geen probleem meer. Ik werk nu 3 dagen per week en dan krijgt Toon afgekolfde melk. Hij komt dan minder vaak omdat hij meer in 1 keer krijgt (flesje gaat gewoon een stuk makkelijker leeg). Maar ja, veel kleine beetjes is ook goed. Ik vind het heel knap van je dat je al je melk afkolft want moedermelk is het beste wat er is.

Groetjes en hou vol!
 
O ja, overigens. Die 40 minuten zal ook nog minder worden want kolven moet je leren. Het kolven op mijn werk gaat nu ook al een stuk sneller als in het begin. Heb je vragen over kolven of moedermelk dan kun je terecht op het forum van www.borstvoeding.nl en lees dit ook eens : http://www.borstvoeding.com/101redenen.html
 
Terug
Bovenaan