afkortingen

Hoi allemaal,
Ik lees met veel plezier jullie berichtjes maar ik heb een vraagje. Waar staan de meeste afkortingen voor..
en kan iemand mij vertellen doe ik met dat ik het beroemde "slijm" heb.
Ik zal me daarnaast ook even voor stellen. Ik ben anne en 33jr. We beginnen nu aan onze 3 poging.. Ik ben net ongesteld geweest (3juli) en we gaan dus weer met volle moed er tegen aan.. Iemand nog tips.. zoals benen omhoog, is dat echt zo? om de andere dag??
Heel erg bedankt en tot snel,
liefs Anne
 
Tja tips...
Het is maar waar je in gelooft.
Geadviseerd wordt wel om om de dag te klussen. Als je begint op de dag van je eisprong ben je al te laat. Dus hiervoor beginnen met klussen. Sperma kan wel 4 dagen in leven blijven.
 
Bedankt voor je tip.. zolang..
Maar waar staan al die afkortingen voor?? nod?? en wat is dat cyvrixs slijm?? geen idee wat ik me daar bij voor moet stellen..
liefs Anne
 
hallo en welkom!
als aanvulling op bovenstaand berichtje wat afkortingen:

ongi = ongesteld
nod = niet ongestelde dag (de dag dat je ongesteld moet worden maar het niet wilt worden natuurlijk!)

cb = clear blue test

ivf e.d zul je wel weten en verder weet ik ff geen afkortingen die je zou willen weten!
en de zin over het beroemde slijm snap ik niet helemaal, die vraag moet je denk ik ff op nieuw stellen
hopelijk is het wat duidelijker!

xx kimpansee
 
oh, je bedoelt cervixslijm. ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij "verlies" je dit slijm op het moment dat je vruchtbaar bent. het is dan doorzichtig, draderig en wat dikker slijm.

xx kimpansee
 
Ja, dat slijm bedoel ik ook.. hihi ben beejte woordblind..
O, snap nu ook nod..
Leuk zeg dit forum.. Kijk er paar keer per dag naar en zie dat ik dus niet de enige ben die nog niet raak heeft. wil er nog niet met vriendinnen over hebben en dit is echt een geweldige uitlaat klep!!
Thanks en tot snel
liefs anne xx
 
Terug
Bovenaan