afkortingen

doe ik zeer zeker!!
Hoe lang ben jij al bezig en heb je al kinderen? Ik nog niets.. dus met mijn leeftijd vind ik wel dat ik mag op schieten..
liefs anne xx
 
Hoi Anne,

Welkom hier! De afkortingen heb je al gekregen behalve ha (huisarts), vk (verloskundige) maar dat wist je zelf al zeker!

Qua tips, tja, veel klussen hé en liest rond eisprong, sommigen voelen deze, andere temperaturen, nog andere gebruiken ovulatietsen. Diegene die een regelmatige cyclus hebben klussen dan zo'n 16 dagen voor ze hun ongi gaan krijgen elke dag, je kan het slijm in de gaten houden, enz enz. Ik zit nog maar in ronde 2 dus gebruik (nog) niets heb nog tijd hé!

Er zijn hier idd dames die met de benen omhoog gaan liggen of een kussen onder hun poep leggen na het vrijen, het zou de spermacellen helpen dus baat het niet ...

Heel veel succes hoor!
 
Hoi Anne,
Ik zit nu in ronde 3, heb al een dochter van 4 jaar. Onze eerste is ondanks de pil toch verwekt. Dus ik denk nu dat het dus ook direct raak moet zijn, maar zo steekt het dus niet inelkaar. Maar goed we gaan rustig door, en wachten elke maand "geduldig" af.
 
Hai Anne,

Leuk dat je hier ook bent. We hebben wel overeenkomsten. Ik ben ook 33 en nog geen kinderen. Heb mijn laatste ongi gehad op 30 juni, en zit nu in ronde 4. Dus nu in elk geval klussen om de dag, en vanaf morgen, ga ik weer testen met CB ovulatietest, om te kijken wanneer mijn eisprong is. Succes, en leuk dat je hier ook bent.
Groetjes, Jos.
 
hihihi afkortingen ga ik het niet meer over hebben die staan er al ;) ik wnes je wel lwelkomhier en dat je net als ik er veel aan mg hebben voor mij wordt dit de 5de ronde
ik heb ook al een kleine jongen van bijna 3jaar maar hoop toch al wel dt ikmogenlijk binnenkort zwanger mag raken:D
liefs Debbert
 
Terug
Bovenaan