afmaken strip??

Hallo,

Ik heb een vraagje, ik ga dus voor de eerste keer stoppen met de pil en moet eigenlijk nog de strip afmaken. Maar ben zo ongeduldig, kan ik niet nu al stoppen?? Weet iemand dit?

Groeten, Vanessa
 
Ik hoor om mij heen vaak dat het beter is om de strip af te maken. Je begint namelijk na een ongi - periode. Dan kun makkelijker tellen lijkt mij. Correct me if I'm wrong, voor de gene die dit leest en van mening is dat het anders is. Waar ik wel mee zou beginnen is foliumzuur. Veel succes ermee.

Groetjes Biaggi
 
Ik ben het met Biaggi eens. Ik heb ook gehoord dat het beter is om eerst je stopweek te hebben dus ook je ongi en dan pas stoppen met de pil.

En natuurlijk de foliumzuur niet te vergeten!

Veel succes met je besluit.

XX Bibi
 
Hoi,
Ik ben zelf gestopt na twee pillen. Ik dacht dat zal niet uitmaken. Maar ik werd weer ongesteld. Dus zelfs naar een paar pillen krijg je het. Dus ik denk dat het niet uitmaakt. Maar elk lichaam is anders, dus voor het tellen van je cyclus enzo is afmaken wel makkelijker.
liefs san
 
Meiden, dank je voor jullie reacties, ik heb ook even de gebruiksaanwijzing van de pil erbij gepakt en daar staat ook in dat het niet uit maakt wanneer je stopt als je zwanger wilt worden!! Dus ik kan nu stoppen met de pil, spannend zeg!

En Bibi en Biaggi, dank je voor de tip van foliumzuur, zal meteen morgen de dokter bellen daarvoor!

Kus Vanessa
 
Je moet de strip echt eerst afmaken. Je lichaam gaat al erg veranderen door het stoppen met de pil. Als je eerder stopt raakt je lichaam helemaal in de war.
Nog heeeeeeeeeeeeeeeel even wachten dus, moeilijk hè!!!!!

Liefs, Ank
 
Hallo Vanessa,

Je kan bij de drogist gewoon foliumzuur kopen. Ik zelf gebruik Gravitamon, omdat daar heel veel meer vitamines inzitten en die mag je door blijven slikken als je zwanger bent.
Gewoon bij de drogist informeren wat het best bij je past.

Liefs Vanessa1
 
Terug
Bovenaan