afmaken strip??

ik ben anders halverwege gestopt en had daarna een cyclus on the clock van 27 dagen, dus strip afmaken hoeft volgens mij niet.
doe waar je je zelf het lekkerst bij voelt. Pil is namelijk toch allemaal kunstmatig, dus je begint je cyclus gewoon na je eerste mentruatie als je bent gestopt.
succes verder
 
Je kan stoppen wanneer je wilt met de pil!
Als je stopt daalt je hormoonspiegel weer in je bloed en hierdoor komt je menstruatie.
Je kan je cyclus na de pil niet vergelijken met de "cyclus" met pil.
Als je de pil gebruikt wordt er een cylcus nagebootst en dit heeft niets te maken met een echte cyclus.
Je lichaam heeft tijdens pilgebruik zelf niks hoeven doen met hormonen aanmaken, dit heeft de pil altijd voor je gedaan.
Nadat je met de pil gestopt bent, moet je lichaam weer aan de gang om zelf een cyclus op gang te zetten en dit kan een aantal maanden duren voordat dit weer helemaal werkt zoals het hoort.
Voor je lichaam is het een hele verandering of je nu na een halve strip stopt of een hele, want het zal na zoveel jaren pilgebruik zelf weer aan de slag moeten.
 
ik ben ook halverwegen met een strip gestopt en gewoon ongesteld geworden 2 dagen nadat ik stopte en daarna niet meet ongesteld geworden want ik was gelijk ZWANGER!!!! dus ik zou het niet anders doen wie weet is het DE manier.
heel veel succes liefs sandra
 
Terug
Bovenaan