Afnemen kwaaltjes?

Nou ik weet niet wat er gebeurde, maar mijn bericht werd opeens zomaar geplaatst zonder dat ik het af kon maken, wat ik wilde zeggen:
EN heel veel succes aan de dames die bezig zijn.
 
Ik zit momenteel in mijn 7e week maar merk sinds gister/vandaag dat mijn kwaaltjes opeens minder worden..
Nog wel veel gerommel in mijn buik en een trekkerig gevoel in mijn liezen. Moet ik me zorgen maken?
Kusjes,
 
K
 
Nee hoor, hoort erbij, bij mij verdween ook ineens alles, en het was een beetje af en aan met kwalen. Hoort erbij!
 
Bij mij sinds een aantal dagen hetzelfde, zit nu volgens eigen tellen op 7+5. Vanavond eerste echo, ben benieuwd of alles wel goed is... 
 
??
 
Ik merk hetzelfde. Ben nu 6+1, wordt er niet goed van! 
Afgelopen twee dagen extreen beroerd gevoeld en vandaag ineens weer veel minder misselijk en mijn borsten zijn ook lang niet zo gevoelig als de afgelopen dagen.
Over ruim een uurtje een echo die al 15 dagen gepland staat, dus ik ben heel benieuwd. Wegens een miskraam eerder, ben ik nu toch wel erg onzeker.
 
Oh ik ben zo blij dat ik niet de enige ben!
Ik heb pas over twee weken een echo (13e), dat gaat echt heel lang duren voor mij..
 
@Moobie & @Lavendeloogje, heel veel succes meiden, ik zal voor jullie duimen!
 
Dank je wel Littlebean,
Als jij je zo onzeker voelt, kan je dat ook bij je verloskundige aangeven. De kans dat je dan eerder mag komen is best groot. Als dat wat stress wegneemt, is dat voor jezelf en de kleine ook beter!
 
Terug
Bovenaan