Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat verschrikkelijk! Ik vind dit echt zo erg voor je! Dit moet echt heel heftig voor je zijn. Neem genoeg tijd voor jezelf, en meld je in ieder geval morgen ziek.. Daarna kun je je tijd nemen om het op je eigen manier proberen een plekje te geven.
Heel veel sterkte!
Ik zit hier gewoon met tranen in m'n ogen, wat verschrikkelijk meid!
Ik wil jullie dan ook heel veel sterkte en kracht toewensen!
Soms is het leven zo oneerlijk...
Oh wat naar toch, vreselijk zeg!
Heel veel sterkte de komende tijd.
Ik denk dat ik niet had kunnen werken.... Ik heb een keer een mk gehad in de vakantie, dus hoefde niet te kiezen. Maar ik kon het niet, dat weet ik zeker. Als je het niet kunt of twijfelt, niet gaan.... Denk aan jezelf..
Jeetje, wat een verschrikkelijk verhaal. Weet echt niet wat ik kan zeggen om een beetje steun te geven. Zorg voor jezelf, wees niet bang om je ouders alsnog in te lichten. Ze willen je waarschijnlijk graag steunen en er voor je zijn.
En pech voor je baas! Je hebt alle recht om voor jezelf te zorgen op de manier die jij het prettigst vind.