afscheid

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vanmorgen heb ik getest en hij was negatief dat wil nog niks zeggen want ik kon ook te vroeg zijn. maar nu weet ik het wel want ik ben net ongi. geworden. ik zit aardig in de put nu maar word goed opgevangen door mijn man en mijn lieve dochter die we 5 jaar geleden al mochten krijgen. over twee weken gaan we lekker een week naar texel en we gaan nu alles van de afgelopen 3 jaar verwerken en ons leven anders indelen. bijdeze neem ik na ruim 2 jaar op dit forum te hebben gezeten afscheid van jullie. ik wil ook iedereen bedanken die op mijn berichtjes heeft gereageerd om me een hart onder de riem te steken. ik hoop dat voor jullie de behandelingen mogen slagen die jullie nog moeten ondergaan. ik neem afstand omdat we erg moe zijn en niet meer met zwanger raken bezig willen zijn maar gewoon genieten van elkaar zonder dat er een druk achter staat. ik wens jullie al het goeds toe.

heel veel liefs linda

Hoi Linda,

Ik vind het echt heel jammer dat je toch ongesteld bent geworden. Ik had het je enorm gegund. Ik wil je heel veel sterkte toewensen, hopelijk gebeurt er bij jullie nog een keer een spontaan wonder!

Dikke knuffel, Ibbeltje

Jee Linda,

Wat een naar bericht zeg ik had zo op een positief berichtje gehoopt.
Ik vind het knap dat jullie nu voor jezelf kiezen en ik wens je veel geluk in de toekomst en blijf toch hopen op een wondertje voor jullie.

Liefs Sabine

Ooohhh Linda, ben even niet geweest......
Veel sterkte met deze moeilijke beslissing

lieve linda,

wat ontzettend jammer dat je ongesteld bent geworden.
ik had t jou en je gezin zeer gegund..
ik begrijp  dat je  afstand wilt nemen...
het gaat op een gegeven moment je leven beheersen, dat kan ook niet anders.
je denkt alleen nog maar aan zwanger worden,
en gaat constant ziekenhuis in en uit.
maar ik vind het toch dapper dat jullie dit besluit genomen hebben.
ik zelf heb al medere xen een pauze in willen lassen,
maar t niet gedaan omdat ik het niet kon, en toch geen poging over wilde slaan.
want stel dat ...... het deze x wel lukt...

ik wens je veel suxes verder.
en ook sterkte met de aankomende tijd.
ik hoop dat de rust je goed zal doen.
(en soms raken vrouwen dan toch nog spontaan zwanger....)

warme groet, jana.

Lieve Linda

Ik wil je heel veel sterkte wensen en alvast een heerlijk vakantie gewenst voor jouw, je man en lieve dochter.
Ga lekker genieten en wie weet wordt je verrast met iets heel moois.

Liefs

Lydia

Hoi Linda,

Wat een naar bericht.
Ik had het  zo gehoopt voor jullie aangezien jullie wilden stoppen na deze poging.
Ik hoop dat jullie dit een plaatsje kunnen geven.

Ik wens jou en je man samen met jullie dochtertje alle geluk van de wereld toe.
En misschien (ik hoop het van harte) komt jullie het geluk nog een keer spontaan aan waaien. Het is jullie al een keer gelukt.

Kruimel

Hoi Linda,

Balen zeg, dat het ook nu weer niet is gelukt.

Heel veel sterkte met het verwerken hiervan en ik wens jullie een heel gelukkig leven met z'n drietjes. Geniet van de dingen die er op je pad komen.

Liefs, Belle

Nog bedankt voor je steun en je opbeurende woorden!

Terug
Bovenaan