afscheid

Hoi Linda

Wat een jammerlijk nieuws zeg... Het was ook julllie zo ontzettend gegunt om een heerlijk 2e kindje te mogen krijgen...
Ik heb veel bewondering voor de moelijke beslissing die jullie nu hebben moeten nemen... Ik wens jullie dan ook alle sterkte en kracht samen toe om met deze beslissing verder te gaan....
En wie weet...je weet het echt maar nooit...
Er bestaan ook vele verhalen dat het dan ineens spontaan  zomaar  gaat lukken...
Wie weer bij jullie ook weer!!

Heel veel sterkte en succes!

Liefs Linnepinnie  

Lieve Linda,

Wat een domper zeg. Had zo gehoopt en vurig voor jullie gewenst dat de laatste poging jullie geluk mocht gaan uitbreiden. Wat ontzettend moedig vind ik het dan ook dat jullie er nu voor kiezen om met zijn drietjes verder gelukkig te zijn. Want dat zijn jullie, een gezin!! In mooie en in slechte tijden. Nu schijnt de zon even niet, maar ik weet zeker dat jullie die weer gaan zien!! Ik hoop dat er even tussen uit gaan jullie dicht bij elkaar brengt/houdt en dat jullie gesterkt weer terugkomen om aan jullie nieuwe leven te beginnen.
Ik wens jullie alle kracht en sterkte toe om de bladzijde om te slaan!
En als je toch behoefte hebt om je hart te komen luchten, omdat er bijv. weinig begrip dat je wellicht toch verdrietig bent omdat je wens naar nog een kindje niet is uitgekomen; je bent en blijft altijd welkom hier.

Hele dikke knuffel
Scorpy

Ha Linda,

Wat een vervelend nieuws zeg dat je toch ongesteld bent geworden. Ik vind het een vervelend, maar wel heel dappere beslissing om te stoppen. Wie weet dat je er over een tijdje toch anders over denkt, maar aan de andere kant is het natuurlijk wel heel belangrijk om van je kindje en man te genieten.

Ik wens je heel veel sterkte en geluk toe in al je verdere beslissingen !

knuffel

ik kom toch nog heel even terug want ik moet toch nog wat van mij laten horen na al deze hartverwarmende berichtjes. bedankt lieve meiden het heeft me goed gedaan en ben er nu zeker van dat ik de juiste beslissing heb genomen.
nogmaals bedankt.

veel liefs linda

Hoi Linda,

Wat heb je een vreselijke moeilijke stap gezet, zeg. Ik begrijp je vermoeidheid, onzekerheid en alles wat daar bij komt kijken. Ik wens jou en je mannetje heel veel sterkte de komende tijd.

Lfs, Kippie.

He lieve linda,
Poeh hé....wat een berichtje en wat een moeilijke keuze hebben jullie gemaakt zeg. Ik hoop inderdaad dat jullie voor de volle 100% er achter staan, al al dit wel de nodige tijd kosten.

Heel veel sterkte meid en als je toch behoefte hebt om even je hartje te luchten, kun je toch altijd bij ons terecht hoor. Echt!

Dikke zoen indy

He Linda,

Knap van je dat je deze beslissing hebt genomen, ook al was deze vast niet makkelijk.
Ik wens je veel sterkte met het verwerken van alles en hopelijk ga je lekker genieten van jullie welverdiende vakantie samen met man en dochter.

Groetjes Vera

Hoi Linda,

wat ontzettend verdrietig dat je ongesteld bent geworden!

Ik hoop dat je vrede kunt hebben met je beslissing, het beste ermee!

X Janu

Terug
Bovenaan