afscheid

Echt een tip heb ik helaas niet voor je, wist ik het maar dan zou het allemaal veel makkelijker zijn. Ik heb veel steun een www.lieve-engeltjes.nl daar kun je je opgeven voor een soort praatgroep maar dan over de mail. Het zijn allemaal mensen die ook een kindje hebben verloren. Net als jij en ik. Ik hoop je daar te zien. Ik ben daar bekend als suzesya. Doe het, het geeft echt veel steun.

ESSI ook wij hebben 2 weken geleden afscheid moeten nemen van onze veel te vroeg geboren 2-ling. Totaal onverwacht kreeg ik s'nachts ineens weeen. Ik was 22 weken zwanger. Floris en Julia waren 2 puntgave kindjes, alles erop en eraan. Ze hebben na de geboorte nog 1 uurtje geleefd. Het verdriet is ernorm, en lijkt nooit te verdwijnen. We proberen het een plekje te geven... Na een kinderwens die nu al 4 jaar duurt, hoopte we deze keer op een happy-end.
De grote vraag is nu WAAROM!!? Maar die vraag zal je jezelf ook al vele malen gesteld hebben. Ik heb ook al even gekeken op de site van lieve engeltjes.. maar weet nog niet of ik me ga aanmelden.
Sterkte
Groetjes Cindy

Hallo Cindy,

Ik lees net je verhaal maar geloof het of niet. Ik ken je verhaal al en ik heb er twee weken geleden tranen met tuiten om gehuild. ik denk dat jij ons verhaal ook al kende omdat jouw collega dat al verteld heeft. Een collega van je heeft pas een gezonde tweeling gekregen en die collega is de beste vriend van mijn vriend zodoende. We leven ontzettend met jullie mee en als ik/wij iets voor jullie kunnen doen laat het me alsjeblieft weten. ook practische dingen. Als je wilt kun je me mailen op essie2@xs4all.nl. Ik zou het erg leuk vinden om van je te horen.

Heel erg veel sterkte en twee armen om je heen. Liefs Es

Terug
Bovenaan