afscheid

Jullie werkgevers hebben er op dit moment niets meer mee te maken. Je kan via de belastingdienst een toeslag aanvragen. HIerin zit inderdaad gelijk het deel wat je van je werkgever hoort te krijgen. Dit is minimaal 1/6 per werkgever dus 1/3 in totaal van de rekening. Daarnaast krijg je nog geld van de belasting. Dus kop op het is niet zo somber als je denkt, maar het blijft duur.

Hoi,

Kay gaat zometeen ook 2 dagen (16 uur)  naar het KDV..
1/3 krijg je van elke werkgever, dus van die van jou én die van je vriend en 1/3 betaal je zelf. Dit kan je ook weer aan de belasting etc opgeven en wij betalen daardoor maar iets van 80 euro in de maand.

Ik zou toch naar maar eens goed informeren of je het wel juist begrepen hebt.

En dat alles duur is dat weet ik, helaas is dat de maatschappij van tegenwoordig en erger me er iedere dag aan. Helaas is het niet anders..

Ik weet wel zeker als ik de volle mep KDV moest betalen ik écht gestopt was met werken.  Dan had ik onderhand daar alleen maar voor gewerkt en dat vertik ik. Dan was ik toch écht zelf liever bij mn hummel gebleven!

Esmé mv Kay

Hoi,

De toeslag die je krijgt van de belasting daar zit je werkgeversdeel bij in. Dus je werk heeft er niets meer mee te maken. Jamie gaat naar een gastouder en voor ons is dit hel goedkoop. Het ligt er ook aan wat je inkomsten zijn, maar bij ons scheelt het heel veel. Jamie gaat 2 dagen (Binnenkosrt 3 halve dagen) naar de opvang. Dit kost ons incl. gastouderburo ong. 380 euro. Via de belasting krijgen wij ong. 310 euro terug. Het kost dus echt niet zoveel meer hoor.

Groetjes Natasja

Hoi,

Nou we hebben het uitlaten zoeken door een vriend van ons (werkt met belasting aanvragen) en we hadden het gewoon niet goed ingevuld op het internet. Ja ik weet het dom dom dom maar ik denk dat we te druk bezig waren met het feit dat we snel iets moesten regelen. Het is nog steeds duur maar gelukkig een stuk minder. Ik wil in iedergeval iedereen super bedanken voor zijn goede raad en adviezen, dit heeft ons wel geholpen om verder te vragen.

Groetjes Nancy

Terug
Bovenaan