afscheid

hallo meiden,

ik moet zeggen dat ik het op zich wel jammer vind maar ik heb het idee dat ik eigenlijk hier gewoon niet hoor. iedereen lijkt leuk contact te hebben met elkaar.
het voelt een beetje als buiten de boot vallen.
ik heb laatst een topic geplaatst over dat het niet goed ging met me, en ik vind het jammer dat niemand eens even vraagt hoe het nou gaat.
het is een probleem dat niet zomaar even op gelost kan worden en ik dacht dat we op dit forum elkaar wel steun konden aanpraten.
maar ik hoor niks meer. ik zit hier al een tijdje mee en ik heb me de laatste tijd ook een beetje terug getrokken maar wel meegelezen. iedereen gaat gewoon verder. niet erg maar is wel fijn als iemand eens had gevraagd hoe het met mij was.

Ilona, neem jij de topic over de lijst voorjaarmoeders weer alleen voor de rekening of misschien kan iemand anders je helpen?
verder zeg ik tegen jullie vaarwel.

groetjes Miranda

Ho Ho Ho niet zo overtrokken reageren zeg ik heb je wel 2keer op hyves gevraagd hoe het nu dan met je ging en kreeg niet een keer antwoord trug dus ik ging er van uit dat je ff helemaal in de knoei zat omdat je toen ook zei dat je weinig zou typen nog...........ik weet niet of andere er naar gevraagd hebben maar ik zeer zeker wel .......en je niet thuis voelen ....ik zie je ook al dagen niet meer typen toch????

je moet gewoon meedoen en leuk doen dan is er niemand die buiten de boot valt lijkt me

Corina

Nou, dat vind ik nou ook. Ik wilde nog vragen hoe het met je ging, maar het is hier zo druk. En je schrijft ook niet meer veel. Wat je schrijft wisselt erg. Dan weer wel gelukkig dan weer niet, dus ik kan het niet altijd meer volgen om eerlijk te zijn. Maar misschien hoort dat wel bij hoe je je voelt.
Als je hier een topic opent om om steun te vragen dan krijg je die altijd. Er zijn altijd mensen die meeleven. Maar mensen kunnen niet ruiken hoe het met je gaat en als je steun verwacht zul je daar ook zelf wat in moeten doen.
Voel je je niet thuis hier, dan is dat heel jammer. Want dit is een fijn forum met juist erg meelevende mensen. Hoop dat je het dan ergens anders vind. Succes.

ik zal eerlijk zeggen dat ik het niet gevtraagd heb nee,

mischien omdat ik te druk met mijzelf bezig ben, voor mij is ook alles nieuw.

als je een berichtje plaats en dan pas de dag erop were kijkt zijn er al zoveel nieuwe berichtjes dat mijn bericht soms al na pagina 3 is verdwenen.

het is niet fijn als hetniet goed met je gaat, en als je dan het gevoel hebt dat niemand het wat kan schelen maakt dat gevoel niet beter maar geloof me, ik denk dat een hoop mensen hier geschrokken zijn van je reactie (zoals ik) en nu pas beseffen hoe rot je je voelt.

Hallo

Ik begrijp je reactie ook niet zo goed
Ik heb ook niet echt heel veel contact met iemand maar reageer als   iets mij aanspreekt
Plaats ook wel eens een vraag maar hou mij ook wel wat afzijdig als iedereen weet wat voor mafkees ik ben ( valt eigelijk ook wel mee ) dan zou ik ook buiten de bood vallen ( gelukkig kan ik redelijk zwemmen
Ik maak er maar een geintje van ( sorrie )
Ik wilde jou niet al te persoonlijke vragen stellen ken jou ook niet zo goed dus heb je via hyves gevraagd om je vriendje te worden denk dan vraag ik haar wel hoe het is maar heb niets van jou terug gehoord

Groetjes Monique

Hoi Miranda,

natuurlijk doe ik de lijst weer. Ik vind je reactie wel wat overtrokken, hoor. Als we het niet met je eens zijn, ga je er vandoor! En ook ik vond het wat verwarend wat je allemaal schreef. Buiten dat schreef je vorige week nog dat je hier voorlopig even niet zou komen, dus dat hebben we allemaal gerespecteerd. Als wij niet weten of je hier wel of niet bent, kun je ook niet van ons verwachten dat we je kunnen vragen hoe het met je gaat. Je hebt hier met alle ellende altijd alle steun gehad en nu beschuldig je ons van het tegendeel. Ook ik vind het jammer voor je dat je je hier kennelijk niet op je gemak voelt en ik wil je ook veel succes wensen.

Groetjes Ilona

Hoi miranda,

jammer dat je weggaat en jammer dat je je zo voelt. ik was benieuwd hoe het met je ging mdat je toen vertelde dat jij en je vriend uitelkaar waren en ben blij dat het nu weer goed met je gaat.

ik vind het echt heel jammer.

groetjes Rosita

Terug
Bovenaan