afscheid

Hee Miranda,

Jammer dat je je hier niet meer op je plek voelt.
Het lastige is dat het hier erg druk is, en je soms het  niet meer kunt bij houden.  Maar er zijn meer mama's die niet lekker in hun vel zitten of hebben gezeten waar niet aan gevraagd wordt hoe het met ze gaat. Maar dat is het niet omdat we niet met je meeleven hoor!!
Als je af en toe gewoon een stukje schrijft over hoe het met je gaat is er altijd wel iemand die reageerd of advies voor je heeft.
Blijf hier lekker van je af schrijven joh!

groetjes Sonja

jammer dat je het zo opvat. ik moet eerlijk zeggen dat ik je verhalen een beetje verwarrend vond.... dan zat je niet lekker in je vel dan weer wel... maar goed, dat kan ,maar steun heb je wel gekregen.
en inderdaad, je hebt zelf gezegd dat je een tijdje niet zou schrijven....
nou ja, jammer dat het zo is gelopen. ik wil je wel heel veel succes wensen.

groetjes marijke

ja meiden,

het ligt aan mij, maar asjeblieft stuur niet van die berichten naar mijn hyves.
daar komen mensen die niet perse alles hoeven te weten van me.
het spijt me dat ik zo reageer, ik snap vaak niks van mezelf.
er lijkt gewoon geen eind aan te komen aan die ellende bij mij.
ik word gek van en wil jullie niet gek maken door mijn gezeur.
om dit forum gewoon weer leuk te houden heb ik dus besloten om weg te gaan.
aan mij heb je niks leusk te lezen en voor de mensen die dan echt op de hoogte willen blijven kunnen het zien op hyves. daar komen af en toe wat leuke foto's op.
ik denk niet dat het verstandig is om hier nog langer te schrijven.
en ik ben echt niet boos om de reacties van mijn topic net, daar heeft het echt niks mee te maken, ik wist niet dat het al opgelost was met mama van marielle.
ach ik weet het gewoon ook niet meer en wil gewoon niet langer mensen lastig vallen...

hoi miranda,
ik schrijf nog niet zo lang op dit forum dus ben niet op de hoogte van je problemen.
maar door weg te blijven kan je het ook niet meer van je afschrijven en daar is dit forum ook voor.
en je bent zeker niet lastig, dacht je dat het bij ons allemaal rozegeur en maneschijn was?
ik zou het heel erg jammer vinden als je weg ging, kan me ook voorstellen dat als je je niet goed voelt het dan niet altijd leuk is om veel vrolijke berichten te lezen.
denk er nog eens over na moeilijke onderwerpen kunnen hier ook besproken worden.
veel liefs van henny

He Miranda,

We zijn hier niet alleen om leuke dingen met elkaar te delen. Juist als mensen het moeilijk hebben moeten ze dat van zich afschrijven.
Ieder mens heeft moeilijke periodes in het leven. We zijn er ook om elkaar te steunen.
Soms begrijpen we elkaar misschien niet even goed, maar we zijn allemaal mens hoor.
Ik zou het jammer vinden als je weggaat.
Je hebt nu juist een luisterend oor nodig. Wij zijn er hoor!!!!

Ik respecteer je beslissing, maar denk er nog even over na meid.

Groetjes en een knuf van Linda moeder van Femke

je neemt het erg persoonlijk allemaal, wat maar aangeeft dat het niet geweldig met je gaat en het forum eigenlijk hel belangrijk voor je is.

Misschien hoef je niet zo definitief de deur hier achter je dicht te trekken en het ook niet zo persoonlijk te nemen. Helaas is het nou eenmaal zo (objectief feiten) dat:  

1) het hier erg druk is. Het forum is haast niet  bij te houden. Ik lees hier tegenwoordig weer regelmatig, maar (sorry) heb echt geen idee wat je verhaal is.
2) de forumbezoekers niet allemaal even regelmatig hier lezen / schrijven en dan is het lastig om al die namen plus verhalen te onthouden (tel daarbij op hormonaal geheugeverlies!!!)
3) en ook helaas, ben je niet de enige die af en toe weinig reacties krijgt op haar topic.

Kortom, je had misschien meer recties verwacht, maar dat betekent niet dat je hier  geen medeleven of aandacht kreeg.  

Dus kop op, het is hier nog lang zo slecht nog niet!!

groetjes,
Janneke

hoi

jeetje wat een bericht,
ik denk eigenlijk dat de meeste mensen het hier enorm druk vinden, (vandaar het andere febr forum ook)
en vaak berichtjes verdwijnen naar blz 3 of verder
en kijken vaak niet terug,
jammer dat je weggaat hier,
ik zelf vraag me af of het met jou zelf wel goed gaat, als ik jou berichtje zo lees klinkt het als mezelf 3 jaar geleden toen ik een postnatale depressie had,
niet aanvallend bedoeld ofzo, maar ga even na of je het wel trekt allemaal
denk aan jezelf, en laat je er niet aan onderdoor gaan

en je weet je kan altijd bellen, hyven of mailen

groetjes riana

Hoi Miranda,

Jammer dat je je hier niet meer op je plek voelt, Het is echt niemands bedoeling om mensen het gevoel te geven er niet bij te horen. Het is hier nu heel druk met gezellig, geitende en onzinuitkramende meiden. Maar die hebben gewoon geen sociaal leven buiten dit forum    .  En lang niet iedereen doet daar aan mee hoor, en er zijn ook nog genoeg serieuze berichten tussendoor.

Volgens mij is dit forum niet zo dat je of WEL  lid bent of NIET lid bent. Het gebeurt wel vaker dat er meiden zijn die even een poosje rusiger aan doen met het forum ofwel omdat ze druk zijn, ofwel omdat het even niet lekker gaat.  Maar die sluiten dan later gewoon weer aan!  Gewoon  lekker schrijven  als je wat  van je wilt afschrijven, en niet schrijven als je geen zin hebt!  

Terug
Bovenaan