afscheid

Lieve mensen,

Dit zal mijn laatste berichtje zijn die ik op dit oktober2006 forum post. We hebben hier een leuke tijd gehad met elkaar maar ik schrijf nu verder op het msn forum. Ik heb niet de tijd om 2 forums bij te houden. Over 2 weken begin ik met mijn nieuwe baan en heb ik eerst fulltime cursus gedurende 6 weken en zal ik helemaal niet veel tijd hebben.

Heel veel succes met de kleintjes allemaal en wellicht misschien tot ziens op een ander zwanger zijn forum....

Groetjes Willemijn.

Dat vergat ik nog.

We waren hier altijd met een vast clubje en nu zitten er ineens een oma, iemand van september en nog veel meer anderen die ik niet ken en met wie ik dus ook niet alles wil delen......

Ik vind het jammer!!!

Breekt weer een nieuwe tijd aan, voor mijn gevoel. Nu Stijn 6 maanden is. Ook minder tijd/behoefte aan het forum dus juist daarom hou ik het bij 1 site, deze dus. Heel jammer dat iedereen vertrokken is...

Heel veel Liefs Stephanie en Stijn

Misschien komen we elkaar nog eens tegen in het Sterrenbad?

Beste willemijn,

Natuurlijk voel ik me meteen aangesproken waneer het gaat over iemand uit september, maar kan ik het helpen dat mijn dochter graag iets eerder ter wereld kwam?
Ik vind het erg jammer dat er zoveel naar het msn-forum zijn gegaan. Ik was dan niet zo'n grote schrijver, wat mede kwam omdat mijn vragen al eerder door iemand anders gesteld werden.
Wil hier niet mee aanvallen, maar vind het jammer dat dit forum opeens niet goed genoeg meer lijkt te zijn.

Groetje's,
mama2004

Ik schrijf op beide forum's. Ik vind het moeilijk om afscheid te nemen van een forum waar ik al zo lang schrijf. Ben ooit begonnen bij het zwanger worden forum en zo uiteindelijk zwanger op het Oktober forum beland.
Iedereen is naar het msn forum, daar is het ook leuk maar de site is erg traag en dit is lekker overzichtelijk.
Jammer dat onze groep op deze manier uit elkaar valt.

Liefs Sharon

hoi hoi meiden,

ik WIL heel graag mee naar het msn forum!!!   maar ik kan niet inloggen..
kan iemand mij misschien nogmaals vertellen hoe het moet?

of mij uitnodigen
anne56058@hotmail.com

ik hoop dat ik mee mag!!!! waar moet ik anders heen met mijn vragen???

liefs Annemieke

Terug
Bovenaan