afscheid

quote: willemijn26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-03-2007 10:54:01'));

Dat vergat ik nog.

We waren hier altijd met een vast clubje en nu zitten er ineens een oma, iemand van september en nog veel meer anderen die ik niet ken en met wie ik dus ook niet alles wil delen......

Ja, precies dat gevoel heb ik dus ook... Zie mijn reactie bij 't topic over "dit forum ziet er raar uit"...
Hebben we ons halve leven op dit forum geknald en blijken er allerhande mensen mee te lezen zonder ooit te reageren. Prima hoor, maarre, ik ben ook weg.... Ik vind het naief van mezelf hoor, niet   dat iemand zich voelt aangesproken...

Wel heel bijzonder dat sommigen gaan lopen klagen dat het hier zo rustig is... terwijl ze zelf nooit iets hebben gepost de afgelopen 13 maanden....

Nou Dames.....

Hier dus een "stelling" wat ik dus niet snap, van de personen die niet gedient zijn van "lezers".
Ten 1e is dit een open forum, ja je moet registreren, maar dit is niet echt "gecontroleerd" als je niet wil dat er zo gelezen wordt kan je ook naar andere fora's (zoals ik) waar het wel gesloten is.
En gewoonweg niet je hele hebben en houden neerzetten is ook een optie.
En die oma, tja die wil alleen maar goed doen. ik snap het probleem niet zo... is nou niet dat de wereld vergaat omdat er een oma mee leest.

Leven en laten leven, en laat iedereen in elkaars waarde.
Ondanks dat oktoberoma best heftige reacties van een aantal kreeg is ze toch nog netjes gebleven.

nou nou,
wat een overdreven reacties allemaal.
Dit forum verdwijnt vroeg of laat toch. Jammer als iedereen over gaat naar de msn, want dat is zo dramatisch traag.
Als we nu gewoon allemaal naar het najaar 2006 forum gaan?
De groep wordt toch steeds kleiner en dan is er tenminste weer wat te lezen, want dan heb je 3 maanden samen.
En dat er vreemden meelezen, lekker belangrijk, denk je nu echt dat ik met mijn eigen naam onderteken?

groetjes ''Elke"

Tja, dat het jammer is dat dingen eindigen dat is waar, maar ik denk niet dat het fijne van dit forum (delen van dingen die je meemaakt met kindjes en heeeeel veel andere dingen) voor mij en een grote groep anderen eindigt. Ik vraag me af waarom sommigen niet meekomen, maar wel balen dat het hier zo stil is en dus verdrietig/sip zijn dat het hier stopt. Op msn is het eigenlijk precies hetzelfde, nog leuker vind ik persoonlijk, en wat maakt het uit of je hier schrijft of daar als de mensen hetzelfde zijn?????

Bij mijn eerste zwangerschap begonnen we ook hier en zijn we na de bevallingen ook naar een msn-groep gegaan, net zo  vetrouwd en gezellig, intiemer en meer privé...ideaal als je het mij vraagt. Ik snap het probleem gewoon niet...

Ik ben hier dus ook voor het laatst.

Liefs Es

mag ik dan zo brutaal zijn om te vragen wie er wel hier blijft? ikke in ieder geval bij. zal eerlijk zeggen, ik reageer lang niet elke dag en lees ook niet elke dag. ik reageer op de onderwerpen die mij aanspreken en alleen die lees ik ook. sorry als dit niet de bedoeling is van dit forum!!

het is idd een openbaar forum en daarom kan ook iedereen meelezen. ik zit ook bij de msngroup, hartstikke leuk!!
ook kijk ik weleens bij najaar 2006 en plaats er ook weleens een reactie.

liefs cis

Terug
Bovenaan