Afscheid

Lieve Komal

Ben er helemaal stil van, geen woorden voor en ook hier tranen over mijn wangen!

Wat lijkt me dat idd moeilijk: weten dat je afscheid moet gaan nemen van jullie mannetje terwijl je hem nog voelt bewegen.

Vind het heel mooi van jullie dat jullie hem een bestaan willen geven door hem aan te geven bij de burgelijke stand. Maar lieve Komal in jullie hart had hij al een bestaan en zal hij ook altijd een bestaan blijven hebben.

Wat heb ik een respect voor jullie hoe jullie hier mee omgaan en dat je er ook d kracht nog voor hebt gehad om dit met ons te delen.

Je bent een KANJER!

Heel veel sterkte voor jou en je gezin! Liefs en een dikke knuffel, Carola

Ook tranen hier!!! Weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Het ergste wat gebeuren kan overkomt jou lieve komal!!!

Heel veel sterkte komende week en de komende tijd, voor jou en je gezin.

Vind het echt hartverscheurend! Ik gun je het aller allerbeste van de wereld toe. Succes meid, het zal een zware tijd worden.

Respect voor jullie allemaal!!!

Liefs en een hele dikke knuffel!

Lieve lieve Komal,

Ik heb geen woorden voor dit intens verdrietige bericht. Ook tranen hier!

Heel, heel veel sterkte voor jou en je gezinnetje!!! Het zal een heftige en zware tijd worden, je bent in mijn gedachten!

Hele dikke knuffel en liefs, Mariska

Lieve Komal,

Ik lees nu pas je verhaal en ik schrik me helemaal kapot! Wat een verschrikkelijk verhaal! Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, vind het zo erg voor jullie!
En wat een ontzettend moedige beslissing, daar kan iedereen alleen maar respect voor hebben!

Heel veel sterkte met de bevalling en in de moeilijke periode daarna! Ook voor je man en zoontje..

Lieve Komal, ik denk aan je en brand vanaf hier een kaarsje!

Liefs Rianne (Jan. mama)

Meid wat een verdriet!
Tranen stromen hier vollop en weet alleen dat dit het moeilijkste is wat je nu kan overkomen.. Een keuze maken, bevallen van jullie pachtig mannetje en afscheid moeten nemen.

Ik wil jullie dan ook heel veel sterkte wensen en dat jullie alle steun mogen ontvangen bij het verwerken van dit grote verdriet!

Heel veel liefs en dikke knuffel voor jou en je familie..

Lieve lieve komal,

Wat een verdriet om zo'n keuze te moeten maken. Ook bij mij rollen de tranen over mijn wangen......
Heb voor jou en je man echt de diepste respect, echt de diepste respect.

Van het diepste uit mijn hart wens ik jullie heel veel sterkte en kracht.

Lieve meid, ik denk aan jou, je man en je zoontje.

dikke dikke knuffel&
Heel veel liefs.

Terug
Bovenaan