Afscheid......

Lieve allemaal, hier even een berichtje van mij om jullie allemaal gedag te zeggen!
Gisteravond verloor ik bloed en wist meteen: dit is niet goed. Na 4 gezonde zwangerschappen had ik nooit verwacht dit ooit te zeggen, maar we hebben een miskraam....
Op de echo vanochtend was geen kloppend hartje te zien en waarschijnlijk is het 2 weken geleden al gestopt met kloppen. Ik heb nooit iets gemerkt, tot gisteravond. We hebben ervoor gekozen om het verder natuurlijk te laten verlopen, dus afwachten nu...
Ik wens jullie allemaal verder een goede en gezonde zwangerschap toe en neem helaas afscheid.
Liefs!
 
Lieve allemaal,
inmiddels alweer een week verder en ik wil jullie bedanken voor jullie lieve berichtjes, onder inmiddels mijn eigen naam: Anita.
Gelukkig hebben we 4 gezonde lieve jongens waar we ons aan vast mogen houden en dat is ons alles waard :)
Ik wens jullie echt uit de grond van mijn hart een hele mooie zwangerschap toe met veel gezondheid en volgend jaar mei een heerlijk mensje om van te genieten.

Nog even een vraag aan 'ik werd mama van nr 5'. Ik ben heel nieuwsgierig naar jullie ervaringen. Maar kan me ook voorstellen dat je dat misschien niet wilt delen. Ik zou graag willen weten of jij het ook al eerder had mee gemaakt en hoe jij er nu tegenaan kijkt. Mocht je dit toch met me willen delen dan mag je me ook wel mailen: anitapdegraaf@gmail.com
Hoop niet dat je mijn vraag vervelend vindt.....
 
Terug
Bovenaan