Afscheiding/ echo trage hartklopping ?

<p>Hallo allemaal,</p><p>ik zit hier weer met zenuwen te wachten. Ik heb volgende week mijn “eerste echo”. Maar ben woensdag met spoed langs geweest omdat ik plotseling bloedverlies had. Ze hebben inwendige echo gedaan, en zag dat het vruchtje te klein en een trage hartklopping had. Maar het kan beide kant op zei ze. Sinds woensdag heb ik niet echt een bloedverlies gehad alleen maar bruine afscheiding. En dat af en toe. En pijn in me buik is er ook niet echt. Ik weet niet wat ik moet denken. Zwangerschap symptomen zijn van volle gang kan niet eten en drinken door misselijkheid. En nog paar andere dingen. <br />ik heb pas in een maart een miskraam gehad.. en het is niet het zelfde..</p><p>iemand die het zelfde of iets dat erop lijkt meegemaakt ? </p>
 
Hoever ben je? Zulke dingen maakt je echt onzeker.. ik heb pas 6 weken echo gehad en we dachten eerst dat ik 7 was, vruchtje kwam kwa groei meer overeen met 6 weken dus schrok ik eerst ook wel ff omdat we van buitenaf niks zagen. Nu had ik klein beetje bruine afscheiding en man, wat word ik daar onzeker van wat het dan kan zijn... volgende week heb ik 8 weken echo
 
Dat is lastig te beoordelen aan de hand van je verhaal. Hoeveel weken was je bij de echo? Hoe klein was het vruchtje? Hoe traag was de hartslag? Hoe zeker weet je wanneer je eisprong was?
 
[quote quote=10467184]Hier echt precies hetzelfde hoor! Moet ook wachten tot volgende week vrijdag voor m’n eerste echo ?[/quote]
Pff het is echt lastig om niet te stress en niet eraan te denken. Succes laat het weten. Ik moet woensdag.. 
 
[quote quote=10467188]Hoever ben je? Zulke dingen maakt je echt onzeker.. ik heb pas 6 weken echo gehad en we dachten eerst dat ik 7 was, vruchtje kwam kwa groei meer overeen met 6 weken dus schrok ik eerst ook wel ff omdat we van buitenaf niks zagen. Nu had ik klein beetje bruine afscheiding en man, wat word ik daar onzeker van wat het dan kan zijn… volgende week heb ik 8 weken echo[/quote]
Ik was volgens de berekening van hun 7 weken en 3 dagen maar dat was niet zo vruchtje kwam overeen met week 6 en paar dagen. Het wachten is het ergste denk ik, ik weet niet wat er daar binnen gebeurd. 
 
[quote quote=10467257]Dat is lastig te beoordelen aan de hand van je verhaal. Hoeveel weken was je bij de echo? Hoe klein was het vruchtje? Hoe traag was de hartslag? Hoe zeker weet je wanneer je eisprong was?[/quote]
Volgens hen was vruchtje kleiner dan de berekening. Rond 6 weken en paar dagen. Volgens hen was het traag ik zag de hartklopping en ging best snel. Eiersprong is een vraag teken omdat onregelmatige cyclus had. 
 
Dat zeiden ze bij mij ook dat ze een traag hartslagje zag, maar volgens mij is dat normaal met 6 weken! Hoe verder je bent, hoe meer ze kunnen zien, maar die zekerheid geven ze je echter niet omdat ze het zelf ook niet weten. Eerste weken zijn gewoon heel onzeker.. maar ik duim voor je hoor
 
Terug
Bovenaan