Afscheiding/ echo trage hartklopping ?

As he niet zeker bent over wanneer je eisprong is en ook de innesteling kan nog een week verschil geven dan vind ik de situatie niet afwijkend. Bij mij is een vroege echo gemaakt toen ik dacht dat ik precies 6 weken was, toen ik daar was was ik volgens de meting 5 weken met een hartslag van 108 (traag hartje dus). Toen zeiden ze al gelijk, niet in paniek schieten als we nog geen kloppend hartje zien want dat ontwikkeld tussen 5 en 7 weken. Uiteindelijk met termijnecho werd ik zelf een dag vooruit gezet boven op mijn originele berekening en was ik dus blijkbaar 6+1 tijdens die eerste echo. Onder de 10 weken kunnen ze geen goede inschatting maken hoe ver je bent omdat het meten op de echo erg lastig is omdat 1mm verschil al dagen afwijking geeft. Het is lastig maar het is echt even de dagen doorkomen tot je net wat verder bent :)
 
@Beliseli hoe is het bij jou nog afgelopen? Ik heb zojuist mijn eerste echo gehad en daar ben ik ook bijna 1 week terug gezet. Het hartje klopte nog maar erg rustig, dus de verloskundig gaf aan dat het echt nog 2 kanten op kan gaan. Ik heb geen bruin / rode afscheiding gehad maar maak me wel enorm veel zorgen. 
 
Terug
Bovenaan