afscheiding of vruchtwater?

Gister waren wij op visite toen ik ineens iets voelde lopen tussen mijn benen. Ik ging naar de wc en mijn ondergoed was een beetje nat...
En dat bleef maar gaan. Op een gegeven moment was het helemaal nat.
Ik ben nu 28 weken zwanger, ik ben gister wel druk geweest, had 's avonds ook enorme bekkenpijn,
Maar kan het vruchtwater zijn of is dit gewoon afscheiding? Het was helder van kleur en het rook niet...

Hoop dat jullie er een antoord op hebben, anders moet ik morgen de vk even bellen...
Thanx!
 
vruchtwater ruikt meestal wat zoetig.
maar ik zou wel even de vk bellen voor de zekerheid, en eventueel even wat vocht opvangen als dat kan, dan ziet de vk wel of het vruchtwater is.
en eerlijk gezegt zou ik gewoon vandaag bellen, er is op zondag ook gewoon een dienstdoende vk hoor!
 
Ik denk net als de voorgangster dat het niet kwaad kan, want vruchtwater ruik je wel.
Maar wij kunnen op afstand alleen onze vermoedens vertellen en als ik jou was zou ik vandaag de VK bellen en om advies vragen.
Daar zijn ze voor ook in het weekend!

Liefs
 
Ik heb soms ook wel veel afscheiding idd dat in je onderbroek wel wittig is maar met vegen zie je het meer als kleurloos... lastig hoor zou idd ff proberen op te vangen en de vk ff bellen.
Succes
 
Hoi,
Hier is iedereen ziek geweest de afgelopen wk, ben zelf wat aan het hoesten geweest en dan had ik dat ook, volgens mij is het gewoon afscheiding, dat hoeft namelijk niet altijd wittig van kleur te zijn, zeker in de zwangerschap als het wat meer is is het ook vaak kleurloos!
En misschien zelfs wat druppels urine, nu je zo vaak plast ruikt dat ook bijna niet!
Vruchtwater lijkt mij niet, dan zou het blijven komen/druppelen en zou je denk ik ook andere klachten erbij hebben, maar de vk bellen morgen kan geen kwaad! Laat je even wat weten!
Groetjes
 
Mij is verteld dat je als je wat verder zwanger bent de afscheiding wat dunner wordt en het er waterig uitziet. Ik heb dat zelf ook gehad bij mijn vorige zwangerschap. Als het nu weer gestopt is kun je rustig morgen bellen, maar als het nu nog steeds zo is dat het blijft komen zou ik ook zeker NU bellen. Als het wel vruchtwater is kun je er niet snel genoeg bij zijn...

Succes en laat je nog even weten?

Groetjes Karin
 
Terug
Bovenaan