afscheiding of vruchtwater?

Ik heb eens zo erg afscheiding gehad dat het door mijn onderbroek en panty heen was gegaan langs mijn benen. gewoon afscheiding. Als je zwanger bent kun je soms zomaar ineens veel en waterige afscheiding hebben.

Maak je niet ongerust. Als je vliezen zijn gebroken zal het vruchtwater blijven komen. Dus als je nu geen afscheiding hebt is het echt geen vruchtwater!
 
zoals hier boven staat dat als het vruchtwater is dat het maar blijft komen ben ik het niet mee eens. bij mijn eerste is het ook begonnen met vliezen breken en dat was gewoon in 1 keer het vruchtwater verliesen. en super veel was dit niet. dus ik zou zeggen gewoon de vk bellen je kunt beter keer te vaak bellen dan 1x te weinig.
succes!
 
Mijn vliezen zijn bij de 2e ook spontaan gebroken en verloor een klein beetje en daarna iets meer en toen niks meer!! Het hoeft dus echt niet de hele tijd te blijven lopen! (sorry wou hier nog even op reageren)
En waarom niet het zekere voor het onzekere nemen en gewoon even bellen! Dan weet je gelijk waar je aan toe bent.

Groetjes Anne
 
Ik zou ook bellen met de verloskundige! Of heb je dat ondertussen al gedaan?

Hopelijk is het geen vruchtwater aangezien je maar 28 weken bent.
Volgens mij is afscheiding toch niet helder??

Toch klinkt het wel als vruchtwater en daarom moet je ook ff bellen ivm infecties.

Laat je het ff weten?
 
Hoi, bedankt voor jullie reacties! :)

Ik heb vanmorgen de vk gebeld. Niets om me zorgen over te maken.
Als het vruchtwater zou zijn geweest, zou het steeds zijn blijven lopen. Ook in kleine beetjes.
Aangezien ik het alleen zaterdagavond had, denkt zij aan afscheiding.
Dat kan nu dunner en kleurloos zijn.
Dus das een geruststelling. Had vandaag op mijn werk wel een setje extra kleding mee. Voor het geval dat... ;-)
 
Terug
Bovenaan