afspraak 20wk echo

Goedemorgen!!

Hebben jullie al een afspraak gemaakt. Ik heb de afspraak staan voor 21feb, dus duurt nog even. Maar ja dan weten we wat het wordt! Willen jullie het weten? Ik was eerst zeker van wel, toen was ik weer aan het twijfelen, maar ja wil het wel weten. Wel zo makkelijk, en helemaal met een naam bedenken. Dat is echt lastig! Maar ja nog 6wkjes en dan is het zover!

X

Wij hebben de afspraak een dag eerder: 20 feb.
Mijn vriend hoopt dat het een jongetje word maar denkt stiekum dat het toch een meisje is...
Ook 1 van de redenen waarom we het toch willen weten :D
Meisjes naam weten we al maar jongens naam nog niet. Best moeilijk gezien de meeste namen mij niet bevallen hahaha.

Ja echt he. We hebben wel paar meisjesnamen, maar we kunnen het totaal niet eens worden. En jongensnamen is helemaal drama!

Mijn vriend hoopt ook een jongetje, ik eigenlijk ook wel. Maar ik heb echt geen idee. We zullen zien. Ben zoooo benieuwd!

Wij mogen 24 feb... Wij hebben volgens de NUB theorie al gezien wat het word, de echoscopiste bevestigde dit, dus ja.. 70% dat het klopt!

Ik koop nog niks, eerst indd de 20 weken afwachtten! ook wij willen dus weten wat het word!

Heb vanochtend een afspraak gemaakt voor 20-2, wij willen het niet weten. Vind de verrassing na al mijn harde werk zo mooi, dat ik dat niet missen wil.
Ook maakt het ons niet uit, we hebben 2 jongens en een meisje. Mijn gevoel zegt een jongen, dus we zullen zien over zo'n 26 weken hihi das nog wel errug lang wachten, maar heb het er helemaal voor over
xx

ik kon ook niet wachten wat het werd.. had de 20 weken afspraak staan maar kon niet wachten dus had met 17 weken al de geslachtsbepaling laten doen en dvd laten maken met de echo.. gelukkig alles is compleet en goed.. mijn man dacht dat het zeker een jongen werd maar nu hij weet dat het een meisje word is hij helemaal in een roze wolk. ik wilde ook graag een dochter.. n meid blijft toch eerder bij zn pa en ma dan n jongen..vaak...ik zie dat ook met mijn broer en mij ik heb n heel andere band met mn ouders hij trekt meer naar de schoonouders... maar een jochie lijkt me ook leuk hoor.. mischien de 2e ooit?? eerst maar eens hopen dat dit allemaal goed gaat lukken... :)

Hier de 15e feb de 20 week echo!! en ook wij willen weten wat het wordt....ben er zelf van overtuigd dat we weer een meid krijgen terwijl malief er van overtuigd is dat het nu een jongen is ;) maakt ons echt niet uit...een meid en een jongen is natuurlijk geweldig maar om 2 meiden te hebben lijkt me ook super gezellig ;))) als het maar gezond is dat vinden w ehet allerbelangrijkste...

Terug
Bovenaan