afspraak 20wk echo

Ik heb nog geen datum, gaan we volgende week doen bij de vk. Het is ons eerste kindje en hoewel ik benieuwd ben wil ik het geslacht niet weten. Ik ga niets met de traditionele kleuren ed en zie dus niet in wat het meer brengt door het geslacht te weten.

Ik vind de verrassing wel leuk. ik heb stiekem wel een voorkeur. wil graag eerst een meisje.. heerlijk verwennen.. een jongetje is toch anders..

ik heb al jaren namen voor een meisje, maar kon voor jongens niets bedenken. En sinds vorige week hebben we twee namen voor een jongen en sindsdien is er een soort rust in mn buik en droom ik dus over mezelf met een zoontje. Zou het een teken zijn?

2 februari gaat het bij mij allemaal gebeuren!
Ik kijk er echt heel erg naar uit. Gewoon om te horen hoe het gaat, maar vooral om te te weten wat het word. Ik wil het wel graag weten, of het nu met 20 of met 40 weken een verrassing is. Ik ben gewoon te nieuwsgierig van aard :)

Het kamertje zal ook niet een uitgesproken kleur worden, maar ik vind het zelf met shoppen gewoon handiger. En voor de naam maakt het niet uit, daar zijn we al zo goed als uit. Alleen de 2e namen nog..Tsja, dan maar wel hopen dat de kleine meewerkt. Er was met 12 weken geen NUB te ontdekken toen was de kleine het angstvallig aan het verstoppen, de echo daarvoor was net aan de vroege kant om de theorie er op los te slaan, maar daar leek het een jongen...

Collega's van me zijn er nu al op aan het wedden, vooralsnog is het 50-50

Wat is die NUB toch? Heb daar vaker over gehoord, maar snap er niets van, haha

Wij hebben 13 feb de 20-weken echo en willen graag weten wat het gaat worden. Ik zie de babykamer namelijk al helemaal voor me, donkergrijze wand met lichtblauw en 1 wandje een leuk behang...maar ja beetje vreemd als t een meisje wordt he..hihi Wij hebben ook al een jongensnaam, meisjesnaam kom ik echt niet uit, dus hopelijk is dit een teken dat het een jongen wordt (alhoewel wij een meisje net zo leuk vinden hoor!)...

Suus wat ga jij al vroeg voor de echo, hoever ben je dan??

Ik ben dan 20 weken en 1 dag, ik ben hier illegaal :) Ik zou eerst 1 juli uitgerekend zijn, maar dat werd steeds vroeger en nu ben ik uitgerekend op 27/06.

En de NUB theorie is een theorie dat je voor 75% al kan weten met de 12 weken echo wat het word.
http://zwanger.jongegezinnen.nl/Zwanger-zijn/Jongen-of-meisje/Nubtheorie.htm

Eigenlijk komt het er op neer dat als het uitsteeksel omhoog wijst ten opzichte van de ruggengraad (als stijf piemetje) het een jongen is, en als het meer naar beneden wijst is het een meisje.

Maar bij mij hield het met 12 weken de benen stijf tegen elkaar!

Terug
Bovenaan