Afspraak voor de echo gemaakt, het duurt nog zo lang..

Hoi Meiden,

Ik heb as maandag om 9:15 de eerste echo. Denk dan ongeveer 8 weken te zijn. We gaan daarna 3,5 week met vakantie dus vandaar dat ik ietsje eerder kon komen. Oma past dan even op de kleine meid en mijn man gaat gezellig met mee. Bij de eerste was ik helemaal niet zenuwachtig voor de echo, maar nu wel. Bij een vriendin van mij klopte het hartje van de baby niet, dus besef me destemeer dat het allemaal niet zo vanzelf sprekend is.

We wachten het af. Hoop dat het weekend snel voorbij gaat.

Heel veel succes en plezier bij de echo's.

lfs,

Shiv

hooi,

het duurt allemaal ook lang,Ik ben zelf 5 weken en 4 dagen ben vandaag voor de eerste keer bij de vk geweest en dat was inderdaad alleen maar informatie verzamelen en verwijsbrief halen voor de eerste echo die ik 17 aug heb. dat is de termijn bepaling. Bij mijn vk is er geen echo apparaat maar ik denk ook dat dat verschillend is overal. ik kan ook niet wachten het is ook mijn eerste keer spannend hoor, maar als je bij de vk ben geweest is het wel allemaal al een stukje dichterbij.
liefs marie

Ik heb 5 aug. eerst een intake bij vk en dan krijg ik pas te horen wanneer de echo is.
De termijnecho kan daar gewoon worden gemaakt alleen de 20 weken echo niet...(waarom weet ik ook niet)
Pfff, maar wat duurt dat wachten idd lang!

Degene die hem binnekort al hebben veel PLEZIER!!!

Groetjes!

Spannend hè die echo's. Ik mag op 17 augustus komen. Ben dan 8 weken zwanger (gerekend vanaf 1e dag laatste menstruatie). Gezien mijn vorige miskraam, word ik meer in de gaten gehouden dan normaal.

Bij mijn vorige zwangerschap konden ze in week 6 en 7 nog niets zien op de echo. Uiteindelijk bleek daar een oorzaak voor te zijn (lege vruchtzak), maar ik wil nu geen onnodige stress van te vroege echo's hebben. Vandaar dat ik er bewust voor heb gekozen om deze keer iets later te gaan. Als het dan goed is, dan moet er op de 17e van alles te zien zijn, wellicht zelfs al het hartje!

Succes met de echo's, hoop voor iedereen dat het goed zal zijn.

Terug
Bovenaan